احتمال معرفی آیفون، آیپاد و مک بوک جدید تا ماه مارس

0
384
احتمال معرفی آیفون، آیپاد و مک بوک جدید تا ماه مارس|کالاسودا

احتمال معرفی آیفون، آیپاد و مک بوک جدید تا ماه مارس|کالاسوداکالاسودا – احتمال دارد که اپل در ماه مارس تعدادی از محصولات جدید خود همانند آیفون، آیپاد و مک بوک را رونمایی و معرفی کند.

هنگامی که صحبت از محصولات جدید به میان می آید، اپل معمولا چهار ماهه اول هر سال لیست محصولاتی که میخواهد در آن سال رونمایی کند معرفی میکند. امسال نیز بنابر گزارش دیجی تایمز به نظر میرسد احتمال این معرفی زودهنگام وجود داشته باشد. بر طبق این گزارش، اپل احتمالا در حال اماده سازی خود برای معرفی چند محصول جدید از قبیل آیفون، آیپد و یا مک بوک در ماه مارس است.

طبق شایعات اپل در حال کار روی iPhone SE 2 است و آیپد نیز با امکانات جدیدتری از آیپد قبلی یعنی حافظه بیشتر و … منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه در نمایشگاه WWDC 2017، مک بوکهای جدید سال گذشته عرضه شد، شاید در این نمایشگاه که در ماه مارس برگزار میشود، امسال نیز مک بوکهای اپل رونمایی شوند.

طبق شایعات انتظار میرود که این مک بوکها دارای تغییر قابل توجهی نسبت به قبل نباشند، همانطور که قبلا نیز مشاهده کردیم تنها تفاوت مک بوک ۱۳ اینچی رتینا با مک بوک ایر در عملکرد بهتر است.