واتس آپ از اخبار جعلی با ابزار جستجوی تصاویر جلوگیری می کند

0
266
واتس آپ از اخبار جعلی با ابزار جستجوی تصاویر جلوگیری می کند

گسترش اخبار جعلی یکی از مشکلات ثابت واتس اپ که این شرکت متعلق به فیس بوک همچنان اقداماتی را برای حل کردن آن انجام می دهد.

گزارش های جدید نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه یک ویژگی جدید برای اخبار جعلی و تصاویر است که کاربران را قادر می سازد تا شناسایی کنند که آیا اخبار یا تصاویری که دریافت کرده اند مشروع و مجاز است یا فیک و جعلی؟

این ابزار جستجوی تصاویر که Search by imgage نام دارد توسط افرادی از تیم  WABetalnfo کشف شده است که در آپدیت 2.19.73 وجود خواهد داشت. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که یک تصویر را به طور مستقیم در گوگل آپلود کنند تا بتوانند مشابه یا برابر با آن را در اینترنت پیدا کنند. شما اکنون می توانید جستجوی تصویر معکوس را در گوگل انجام دهید، اما این ابزار در داخل واتس آپ وجود دارد.

 این ابزار کاربران را از مشروعیت تصاویر خود مطمئن خواهد کرد. این ویژگی در برنامه واتس اپ فعلا فعال نشده است و شرکت هنوز بازه اعمال ان را به طور دقیق اعلام نکرده است. همچنین واتس آپ در حرکتی دیگر نیز قرار است جلوی اپلیکیشن های غیررسمی که اسامی مشابه با واتس آپ دارند را نیز خواهد گرفت و به امنیت خود رنگ و بوی دیگری می بخشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها