اختلال یاهو میل برای کاربران ios

0
856

کالاسودا – گزارشهای مکرری از سوی کاربران یاهو میل در پلتفرم ios منتشر شده است حکایت از اختلال ان برای تعداد زیادی از کاربران دارد.

کاربرانی که از طریق اپلیکیشن میل ios، ایمیل یاهو خود را چک میکنند، روز گذشته متوجه اشکالاتی در ان شدند. کمی بعدتر مشخص شد که آنها تنها نیستند و تعداد شکایات حکایت از این داشت که دیگران نیز این اختلال را در حین دسترسی به ایمیلهایشان تجربه کرده اند. یاهو نیز به طور رسمی اعلام کرد که از وجود این مشکل اگاه شده است و در حال چاره اندیشی برای رفع این مشکل است.
بخش پشتیبانی از مشتریان سایت یاهو در توئیتر خود نوشت: “ما میدانیم که برای تعدادی از کاربران مشکل دسترسی به ایمیل از طریق اپلیکیشن میل ios به وجود امده است. ضمن عذرخواهی برای مشکل به وجود آمده، باید به اطلاع برسانیم که در حال رفع این مشکل هستیم.

تا بر طرف شدن این مشکل کاربران میتوانند به صورت مستقیم از وب یا اپلیکیشن Yahoo mail به اکانت خود در یاهو دسترسی داشته باشند و میلهای خود را چک کنند.”
توجه داشته باشید که این مشکل تنها کاربرانی را درگیر کرده است که از اپلیکیشن Mail app استفاده میکنند. اما برای افرادی که مستقیم از سایت یاهو میل خود را چک میکنند مشکلی به وجود نیامده است.