اختلال یوتیوب دردسرساز شد!

0
527
اختلال یوتیوب دردسرساز شد!

اختلال یوتیوب دردسرساز شد!کالاسودا_ به تازگی خبری جنجالی در مورد یوتیوب منتشر شده است که نشان می دهد که بیشترین اختلال یوتیوب در تاریخ خود داشته است.

اختلال سراسری یوتیوب

شبکه اجتماعی یوتیوب به تازگی دچار اختلالی عظیمی شده است. کاربران از سرتاسرس دنیا شاید اختلال این شبکه ویدئویی بوده اند و از نقاط مختلف جهان این موضوع را اعلام کرده اند. این اختلال از سال 9:30 به وقت شرقی آغاز شده و همه چیز تا یک ساعت بعد از آن غیرقابل دسترس بود. تلویزیون یوتیوب و یوتیوب موزیک هم دچار این اختلال شده بودند.

اعلان رسمی یوتیوب در این اختلال یوتیوب

شرکت یوتیوب متوجه این اختلال شد و در پیامی در توییتر رسمی خود اعلام کرد:« ما در حال رفع مشکل یوتیوب هستیم و زمانی که این مشکل برطرف شود این موضوع را اطلاع رسانی خواهیم کرد. ما همچنین از هرگونه ناراحتی که برای کاربران ما پیش آمده عذرخواهی می کنیم و با شما همراه خواهیم بود.» در ساعت 10:35 بعد از ظهر به وقت شرقی این اکانت رسمی باز هم اعلام کرد که در حال پیگیری مشکلات این سیستم هستند.

پدیده نادر اختلال یوتیوب

ما تا جایی که به خاطر داریم این سرویس ویدئویی پرطرفدار هیچوقت چنین اختلالی را به خود ندیده است و این اتفاق یک پدیده نادر برای یوتیوب محسوب می شود. تلویزیون یوتیوب هم در تابستان گذشته دچار اختلالاتی در زمان بخش جام جهانی بود و حتی در ماه آپریل هم این اتفاقات در زمان کوتاهی باز هم رخ داد. شاید شما به خاطر نداشته باشید ولی حدودا ده سال پیش دولت پاکستان باعث اختلال عظیمی در یوتیوب به دلیل سانسور شده بود که از خبرهای مهم آن زمان محسوب می شد.

اختلال یوتیوب دردسرساز شد!

بازگشت یوتیوب به وضعیت عادی پس از اختلال یوتیوب

البته ساعت 10:40 شب به وقت شرقی بود که یک سری از کاربران اعلان کردند که یوتیوب به حالت اولیه خود بازگشته است ولی کارکنان یوتیوب این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکردند. در سال 11:01 شب بود که بالاخره اکانات رسمی یوتیوب اعلام کرده این مشکل به صورت کامل برطرف شده است و کاربران این شبکه می توانند بازهم مانند قبل از آن استفاده کنند.

قطعا شرکت یوتیوب سعی می کند که از این به بعد این شبکه ویدئویی با اختلال جدیدتری مواجه نشود تا این اتفاقات به صورت پیاپی رخ ندهد زیرا بازخورد خوبی از سوی کاربران مشاهده نخواهد شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها