جعبه گشایی ادیشن لامبورگینی گوشی Oppo Find X2 Pro در سوئیس

0
8532

گوشی ساخت اوپو به نام Find X2 Pro در ادیشن Automobili Lamborghini و همراه با برخی لوازم جانبی با آرم لامبورگینی در سوئیس عرضه شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزموچاینا، این گوشی ماه مارس در چین عرضه شد و حالا در اروپا قابل خرید شده اما ادیشن موسوم به لامبورگینی یک گوشی متفاوت است که به قیمت 1999 فرانک سوئیس معادل 2130 دلار راهی بازار شده است.

کاربران، مالک یک گوشی با 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه {فناوری ذخیره سازی UFS 3.0} می‌شوند. همچنین کیس چرم دست ساز همراه با ایرباد و شارژر خودرو با لوگو و مارک لامبورگینی را در بسته خریداری شده می‌بینند.

از سوی دیگر ادیشن لامبورگینی با مدل استاندارد فرق داشته و اوپو می‌گوید گوشی با الهام از خودروی Aventador SVJ Roadster {لامبورگینی 12 سیلندر 460 هزار دلاری} طراحی و ساخته شده است.

 

 

قاب شیشه‌ای پشت گوشی فرایند خاصی را برای ساخته شدن گذارنده و مجهز به بافت کربنی شده و طراحی 6 ضلعی کلاسیک لامبورگینی در آن دیده می‌شود.

همچنین یک کیس با آرم لامبورگینی و لوگوی اوپو به رنگ برنز با امضای سازنده خودرو نیز در جعبه به چشم می‌خورد.

نمای بیرونی تنها مورد تغییر یافته در مقایسه با مدل استاندارد نبوده و این گوشی مجهز به آیکون‌های نرم افزاری سفارشی با لبه‌های تیز و به صورت 6 ضلعی است.

گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو لامبورگینی ادیشن نمایشگر 6.7 اینچی QHD با نرخ تازه سازی تصویری 120 هرتز دارد و مجهز به محافظ گوریلا گلس 6 است.

همچنین به چیپست اسنپ دارگون 865 با باتری 4260 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 65 واتی مجهز است.

ماژول سه گانه دوربین در پشت شامل لنز سونی IMX689 به صورت 48 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی تله فوتو پریکوپ با 5 ایکس زوم اپتیکال است. دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی است.

اتصالات NFC، بلوتوث 5.1، اسپیکر استریو و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر؛ بخش دیگری از ویژگی‌های سخت افزاری گوشی اوپو ادیشن لامبورگینی است که 2130 دلار قیمت دارد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها