اراده کنید، دستور دهید

0
326

اراده کنید، دستور دهید|کالاسودا

کالاسودا_به روبات کوچک  ما دستور دهید . بله . روبات کوچک و جذاب MIP CODER  که یک مینی روبات باهوش است که به سرعت تمامی دستورهای کاربر را به بهترین نحو سر و سامان می دهد.

دستور دادن همیشه بد نیست . برای بسیاری از ما داشتن یک روبات خانگی بسیار جذاب است. فرقی ندارد کوچک باشید یا بزرگ، در هر شرایطی داشتن یک روبات خانگی می تواند موضوعی جالب تلقی شود.

شاید سال ها پیش روبات داشتن به فیلم های تخیلی محدود می شد،اما این روزها موضوع تنها به چند فیلم محدود نمی شود و می تواند شامل خرید یک روبات خانگی جگذاب نیز باشد. MIP CODER  یک روبات منحصر به فرد است که از دنیای فیلم ها پا به زمین گذاشته. این روبات نه تنها از طریق موبایل و انواع ابزارهای هوشمند مدیریت می شود، بلکه می توان از طریق ضربه به کلاهش، ارسال فرمان صوتی یا با کمک برخی فرمان های صوتی پیش فرض، کنترل و هدایتش کرد.اما کاربردهای این محصول چیست؟MIP CODER می تواند بچرخد، حرکات موزون انجام دهد و ضمن اتصال هوشمند به انواع ابزارهای کاربر فرمان هایی مثل آوردن یک لیوان آب، چای یا مواردی مشابه را انجام دهد .

 افزون بر همه این ها MIP CODER قابلیت افزودن برنامه یا برنامه ریزی مجدد را نیز داراست. بنابراین می توان قابلیت های این روبات را تا حد زیادی افزایش داد. این محصول قابلیت همگام سازی با سیستم عامل های اندروید و ios  را داراست.

برای شارژ این روبات می توان از بلوتوث ،USB  و باتری استفاده کرد. این محصول می تواند برای دو طیف کودکان و بزرگسالان جذاب باشد. نظر شما چیست ؟آیا حاضرید این روبات را برای خود یا دوستانتان خریداری کنید ؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها