ارزش بیت کوین کاهش یافت

0
158

ارزش بیت کوین امروز کاهش ۱۲ درصدی داشت.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، برخلاف هفته های گذشته ارزش ارز رمز دار بیت کوین در حال کاهش قیمت و ارزش است.

این ارز، هفته های گذشته چنان رشد قیمت داشته که توانسته جز دارایی های با ارزش تعیین شود.

بنابراین گزارش، در معاملات روز جمعه ارزش بیت کوین  این ارز محبوب دیجیتالی بیش از ۱۲ درصد ریزش کرد و قیمت آن به ۱۱ هزار و ۳۸۳ دلار رسید.

این در حالی است که در ابتدای سال جاری میلادی به دنبال نشان دادن چراغ سبز از سوی فدرال رزرو آمریکا مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره قیمت بیت کوین محبوبترین ارز رمزنگار جهان به بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ دلار در هر واحد رسید.

بیت کوین که پر معامله‌ترین ارز دیجیتالی جهان لقب گرفته است از ماه آوریل تاکنون بیش از ۲۶۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است اما هنوز فاصله زیادی تا قله ۲۰ هزار دلاری ثبت شده خود در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ دارد.

در معاملات روز گذشته ارزهای مهم دیجیتالی دیگر نیز عمدتاً نزولی بودند اما کاهش قیمت هیچ کدام از آنها به اندازه بیت کوین تند نبود به گونه‌ای که اتریوم با ۲.۰۱ درصد کاهش به ۳۰۶.۶۴ دلار، دش با ۱.۲۸ درصد کاهش به ۱۶۲.۳۷ دلار،ویوز با ۴.۹۲ درصد کاهش به ۱.۹۳ دلار، نانو با ۴.۰۴ درصد به ۱.۲۹ دلار و کومودو با ۵.۲۳ درصد کاهش به ۱.۱۰ دلار رسیدند.

یادآور می شود، بیت کوین هفته گذشته به عنوان دوازدهمین ارزش و دارایی جهان شناخته شد که پس از طلا و نقره قرار گرفت.

امروز ارزش بیت کوین در ایران به بیش از ۵۰۵ میلیارد تومان رسیده در حالی که هفته گذشته این ارز رمز دار در ایران حدود ۴۴۰ میلیارد تومان ارزش داشت.

از هفته گذشته در ایران هم ارز رمز دار با نام کوتن پیمان راه اندازی شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها