25 خودروی الکتریکی BMW را تا سال 2023 روانه جاده ها می شود

0
1667
25 خودروی الکتریکی BMW را تا سال 2023 روانه جاده ها می شود

بی ام و نیز مانند رقبا از پروژه ساخت خودروهای الکتریکی در آینده استقبال می کند و طبق برنامه ریزی ای که دارد می خواهد 25 خودروی الکتریکی BMW را تا  سال 2023 عرضه کند.

این کمپانی که به تولیدکننده  بهترین موتورهای اسپرت احتراق داخلی در بازار شناخته شده است، به شدت در زمینه خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری کرده است. BMW اعلام کرده است که تا سال 2023، 25 خودروی الکتریکی را روانه جاده ها خواهد کرد.

هدفگذاری خودروی الکتریکی BMW جلو افتاد

این اولین بار نیست که بی ام و در مورد تولید این خودروها سخن به میان آورده است. چرا که پیش از این شنیده بودیم که هدفگذاری ارائه 25 خودروی الکتریکی BMW تا سال 2025 است. اما اکنون این شرکت تصریح کرده است که پروژه ساخت آنها تا سال 2023 امکان پذیر خواهد بود. بنابراین این کمپانی بزرگ نگرانی ای در مورد  این خودروهای الکتریکی و نحوه انتقال و توزیع انها ندارد و به نظر می رسد برنامه ریزی خود را به گونه ای انجام داده که بتواند آن را تا سال 2023 برساند.

هدفگذاری خودروی الکتریکی BMW جلو افتاد

دلیل این جلو افتادن برنامه ها چه بود؟

بی ام و دلیل جلو افتادن این برنامه ها را انعطاف پذیری BMW می داند. رویکرد مدولار این شرکت به این صورت است که از یک ترانزیستور گازی، هیبریدی یا کاملا الکتریکی برای تولید این خودرو استفاده کند و هیچ سوخت فسیلی در آنها به کار نرود.  علاوه بر این BMW همواره اجرای الکتریکی خود را تولید می کند، بنابراین نیازی به انعطاف زیاد در خصوص زنجیره تامین و عرضه ندارد. با این وجود باید کم کم منتظر عرضه این خودروهای جدید با سوخت سبز تا سال 2023 به بازار باشیم.

دلیل این جلو افتادن برنامه ها چه بود؟

منتظر چه خودروهایی از این سری باشیم؟

تاکنون این شرکت از i3 هاچبک و i8 هیبرید سدان تمام برقی نیز رونمایی کرده است. مدل ‌های آینده این شرکت نیز همین iX3 اشاره‌ شده،iNEXT کراس اوور و i4 سدان است. سال پیش در نمایشگاه پکن 2018 بود که BMW از کانسپت iX3 به عنوان یک خودروی الکتریکی رونمایی کرد. پس از آن عکس های جاسوسی منتشر شده در اتوبان های آلمان، نشان می دهد که این مدل به زودی توسط ب ام و عرضه خواهد شد و مشغول تست های نهایی است.

طبق گفته‌ های مدیرعامل این شرکت، طی سال 2018، شرکت بی ام و از تعدادی طرح مفهومی با سوخت پاک یا همان قوای محرکه برقی مانند همین iX3 جدید رونمایی خواهد کرد. پرچم ‌دارهای جدید برقی این شرکت آلمانی نیز با مدل ‌های iNEXT در پی رقابت با خودروهای آینده این بازار رقابتی تولید و عرضه خواهند شد.

منتظر چه خودروهایی از این سری باشیم؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها