ارز بیت کوین به پایین ترین ارزش خود در چند سال اخیر رسید

0
1080
ارز بیت کوین به پایین ترین ارزش خود در چند سال اخیر رسید

امروز قصد داریم که تا به بررسی ارز بیت کوین و قیمت این ارز دیجیتال پرطرفدار بپردازیم که می تواند برای شما جذاب باشد.

افت شدید ارز بیت کوین در بازار جهانی

بیت کوین با افت شدیدی طی ماه های اخیر همراه بوده و حالا خبر رسیده است که ارزش هر بیت کوین به زیر پنج هزار دلار رسیده است و این پایین تر قیمت در سال اخیر بوده و این موضوع برای این ارز دیجیتال پرطرفدار اصلا خوب نیست. در حال حاضر قیمت هر بیت کوین حدود 4463 دلار گزارش شده و این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته حدود 16 درصد و نسبت به سال گذشته حدود 65 درصد افت داشته است.

رکوردشکنی و بعد سقوط

این اتفاق پس از یک آرامش نسبی در بازار ارز دیجیتال بوده است. بیت کوین در ماه اکتبر به حدود قیمت 6400 دلار رسیده که می تواند خبری نگران کننده برای بازار جهانی باشد. زمانی که به آخر هفته گذشته رسیدیم بیت کوین حدود 9 درصد با کاهش قیمت همراه بود و به عدد 5390 دلار رسید. البته این اخبار طی هفته گذشته چندین بار تکذیب شد ولی به نظر می رسد ارزهای دیجیتال مرتبط دیگر مانند Ethereum و XRP هم دچار افت شدید ارزش شده اند. حالا بیت کوین به پایین ارزش خود در چند سال اخیر رسیده است. آنها در دسامبر سال پیش به قیمت 19000 دلار رسید و باعث شد تا توجه همه به آن جلب شود ولی چهار هفته بعد به زیر 10000 دلار رسید.

کالاهای خاص و خریداری آنها با بیت کوینکالاهای خاص و خریداری آنها با ارز بیت کوین

نکته خوب ماجرا این است که شما نیازی نیست که بیت کوین را به خانواده خود در تعطیلات توضیح دهید. اما اگر شما در تعطیلات با یک مشتاق بیت کوین مواجه شدید می توانید به این موضوع اشاره کنید که دو کالا بسیار گرانقیمت یعنی گوشی بلاک چین HTC و ساعت لاکچری Hublot تنها با استفاده از بین کوین قابل خریداری است.

افت شدید نسبت به سال گذشته

در کل بازار ارز دیجیتال در چهارشنبه گذشته حدود 15 میلیارد دلار افت داشت که می تواند خبری شوکه کننده در مورد بیت کوین باشد. آنها نسبت به اوایل امسال حدود 185 میلیارد دلار افت داشته است. بیت کوین در کل ارزی است که طی سال های اخیر افت و خیز بسیاری داشته است و این موضوع می تواند باعث شود تا ریسک خرید و فورش این ارز دیجیتال و حتی شاخه های آن بالا و عجیب و غریب باشد.

آینده بیت کوین

به هر حال همه ی ما در مورد بیت کوین زیاد شنیده ایم و می دانیم که این ارز در تمام بازارهای جهان کاربرد دارد اما نکته اصلی آینده این ارز دیجیتال است که هنوز نامعلوم و مجهول است. خیلی از افراد اعتقاد دارد که این ارز در سال های آینده به ارز یک بازار جهان تبدیل می شود و یک سری هم اعتقاد دارند که این ارز دیجیتال ، توازن ارز در بازار جهان را بر هم می زند. باید دید که آینده این ارز دیجیتال به کجا خواهد رسید و چه سرنوشتی در انتظار آن خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها