ارسال پیام دایرکت در نسخه تحت وب اینستاگرام ؛ بررسی ها در حال انجام است!

0
780
ارسال پیام دایرکت در نسخه تحت وب اینستاگرام ؛ بررسی ها در حال انجام است!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد نسخه تحت وب اینستاگرام منتشر شده که نشان می دهد این برنامه در حال بررسی و آزمایش ارسال پیام دایرکت در نسخه وب این شبکه اجتماعی است.

پرده برداری از قابلیت ارسال پیام دایرکت در نسخه تحت وب اینستاگرام

اینستاگرام در حال بررسی افزونه پیام دایرکت در نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی پرطرفدار است. این موضوع محقق اپلیکیشن معروف یعنی خانم جین مانچون وانگ با ارائه یک سری اسکرین شات به کاربران معرفی کرده است.

ارتقا نسخه تحت وب اینستاگرام

در حال حاضر نسخه تحت وب اینستاگرام حالت مینیمال و ساده ای دارد و در این نسخه دسترسی ها خیلی محدود بوده و تنها کاربران می توانند استوری ها و بخش اصلی اینستاگرام را مشاهده کنند. هنوز یک روش مستقیم برای آپلود ویدئو در این شبکه اجتماعی وجود ندارد ولی به نظر می رسد که اینستاگرام کم کم قصد دارد تا افزونه های جدید را به نسخه تحت وب اضافه کند.

افزونه های جدید کم کم به این نسخه اضافه می شوند

قابلیت ارسال نوتیفیکیشن در مرورگرها در ماه سپتامبر گذشته به این نسخه اضافه شد. بعضی از ویژگی ها مانند قابلیت بازگذاری استوری تنها در نسخه اپلیکیشن و نسخه تحت وب از طریق گوشی وجود دارد.

اینستاگرام همچنین اعلام کرده است که قصد ندارد تا در نسخه تحت وب به کاربران اجازه دهد تا عکس یا ویدئویی بارگذاری کنند. به نظر ما اضافه شدن پیام دایرکت به نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی گامی بزرگ برای ارتقا این نسخه محسوب می شود.ارتقا نسخه تحت وب اینستاگرام

دلایل اضافه شدن پیام دایرکت به اینستاگرام

دلایل مختلفی برای رخ دادن این اتفاق وجود دارد. اینستاگرام در سال 2017 و تنها در شش کشور از برنامه دایرکت خود پرده برداری کرد و اضافه شدن پیام دایرکت به نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی هم می تواند به ما نشان دهد که این بخش از اهمیت بالایی برای اینستاگرام بهرمند است.

البته این موضوع به برنامه های شرکت فیسبوک برای ترکیب بخش پیام برنامه های فیسبوک مسنجر ، واتس آپ و اینستاگرام به یک برنامه مجزا ربط داشته باشد. در حال حاضر هم اعلام شده که این افزونه به صورت عمومی مورد آزمایش قرار نگرفته است.

ویژگی های آینده شبکه اجتماعی اینستاگرام

باید دید که در نهایت اینستاگرام تصمیم دارد تا چه افزونه هایی را به نسخه تحت وب خود اضافه کند و آیا این موضوع می تواند بازخورد خوبی بین کاربران داشته باشد یا خیر. اینستاگرام طی ماه های اخیر سعی کرده تا ویژگی های متفاوتی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کند ولی می توان گفت که این شبکه اجتماعی قصد دارد تا کاربران خود را روز به روز بیشتر از قبل کند. قطعا این تصمیمات جدید می تواند دوباره توجه ها را به این شبکه اجتماعی جلب خواهد کرد. همه مسائل آینده این شبکه اجتماعی را زمان نشان خواهد داد.

نظر شما در مورد اضافه شدن این افرونه به نسخه تحت وب اینستاگرام چیست؟ آیا این افزونه می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها خواهیم بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها