ارسال 250 میلیون گوشی 5جی به بازارهای جهانی

0
62457

برخی از رسانه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی به دلیل کروناویروس پیش بینی کرده بودند؛ که فروش گوشی‌های معمولی و 5 جی در سال جاری کاهش می‌یابد. با این حال به دلیل عملکرد عالی بازار چین، منابع پیش بینی کرده‌اند که حمل و نقل گوشی‌های هوشمند 5 جی امسال نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت. این به مراتب بالاتر از تخمین قبلی (کمتر از 200 میلیون واحد) است و طبق برآورد به 250 میلیون واحد می‌‌رسد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina؛ در جدیدترین گزارش، DigiiTimes پیش بینی کرده است که محموله‌های جهانی گوشی‌های هوشمند 5G امسال از 250 میلیون دستگاه فراتر می‌رود.

با این حال، در آخرین پیش بینی DigiTimes ، حمل و نقل جهانی گوشی‌های هوشمند معمولی زیادتر نمی‌شود و به 1.15 میلیارد واحد کاهش پیدا می‌کند؛ که در مقایسه با سال گذشته 15.2 درصد کاهش داشته است. با توجه به این گزارش‌ها، آن‌ها انتظار دارند که محموله‌های جهانی تلفن هوشمند 5G امسال بیش از 250 میلیون دستگاه باشد. این آمار به دلیل عملکرد برجسته بازار چین داشته باشد.

این منبع در گزارشی گفته است که تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند چینی تعداد زیادی گوشی هوشمند 5G پایین رده و میان رده را راه اندازی کرده‌اند و این امر تقاضای بازار را زیادتر کرده و محموله‌های گوشی‌های هوشمند 5 جی در چین را به بیش از 170 میلیون دستگاه می‌رساند ک تقریباً دو سوم جهان است.

در این گزارش، DigiTimes همچنین پیش بینی کرده است که گوشی‌های هوشمند 5 جی 52.7 درصد از گوشی‌های هوشمند فروخته شده در چین را شامل می‌شوند.

این منبع همچنین اعلام کرد به لطف گوشی‌های هوشمند 5 جی، محموله‌های گوشی‌های هوشمند معمولی چینی در نیمه دوم سال کاهش می‌یابد و این کاهش نسبت به سال گذشته آمار 10.3 درصدی را نشان می‌دهد که از میانگین جهانی بهتر است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها