نارضایتی کاربران از عملکرد گوشی های جدید شرکت اپل

0
422

کالاسودا_اخیرا اخباری از سوی کاربران گوشی های جدید شرکت اپل به گوش می رسد که نشان می دهد این کاربران از عملکرد این گوشی ها رضایت ندارند.

مشکلات اخیر گوشی های جدید شرکت اپل

بعضی از کاربران به تازگی گوشی iPhone XS و iPhone XS Max را خریداری کرده اند که گفته اند که این گوشی ها باتری ها و وای فای ضعیفی دارند و سرعت این گوشی ها نسبت به مدل های قدیمی تر خود خیلی پایین تر است. خیلی از سایت های خبری  بزرگ این موضوع را منتشر کرده اند و نشان می دهد که این یک مشکل همه گیر بوده و مختص یک منطقه یا محدوده خاص نبوده است.

مساله نگران کننده در مورد گوشی های جدید شرکت اپل

این واقعا مساله جدی ای محسوب می شود زیرا از زمان رونمایی گوشی های جدید iPhone XS به نظر می رسید که این گوشی سریع تر از iPhone X باشد و این موضوع از طریق یک گروه پژوهشی آزمایش شده بود ولی اینکه امروز این اخبار از سوی کاربران به گوش می رسد کمی نگران کننده است. بر اساسی گزارش ها به نظر می رسد که یک آنتن هم در پایین این گوشی نصب شده تا کیفیت دریافت اطلاعات این گوشی افزایش یابد.

دلایل پیدایش این مشکل در گوشی های جدید شرکت اپل

شایعات و گزارش ها در مورد این مشکل بسیار می باشد ، برخی می گویند که این مشکل به دلیل فعالیت بیش از حد اینترنت منطقه است یا اینکه برخی اعتقاد دارد این مشکل سخت افزاری است و مربوط به آنتن جدید نصب شده روی گوشی های جدید است. هم اکنون کاربران جدید منتظر هستند که یک به روزرسانی نرم افزاری برای این موضوع ارائه شود تا این مشکل به خوبی برطرف شود.
ما منتظر واکنش شرکت اپل در مورد این موضوع هستیم و باید دید که این شرکت چه واکنشی نسبت به این موضوعات نشان خواهد داد. قطعا شرکت اپل تلاش می کند این مشکلات را در اولین فرصت ممکن برطرف کند تا اعتبار و کیفیت این گوشی ها با خطر مواجه نشود. شرکت اپل تبلیغات بسیاری درباره ی این گوشی ها انجام داده است و امیدوار بوده این گوشی ها فروش خوبی در بازارهای جهانی داشته باشد.
امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به اتفاقات اخیر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها