استعفای جنجالی بنیان گذاران برنامه اینستاگرام

0
1306

کالاسودا_ به تازگی خبری در مورد شرکت اینستاگرام به منتشر شده است که نشان می دهد بنیان گذاران برنامه اینستاگرام استعفا داده اند.

استعفای مدیران و سازندگان برنامه اینستاگرام

مدیر این شرکت کوین سیستروم و مدیر ارشد مایک کریگر از سمت های خود در این شرکت استعفا دادند. آنها طی هفته های آینده از شرکت خداحافظی می کنند و راه خود را از اینستاگرام جدا می کنند.
آنها روز دوشنبه تصمیم خود را به دفترهای فیسبوک و اینستاگرام اعلام کرده اند ، این موضوعی بود که شرکت فیسبوک آن را تایید کرده است. شرکت فیسبوک و اینستاگرام در پیامی اظهار داشته اند که حالا فصلی جدید در راه است.

اظهارات مدیر برنامه اینستاگرام

آقای سیستروم اظهار داشتند : « ما نیاز به زمانی برای استراحت داریم تا بتوانیم خلاقیت و کنجکاوی خود را در بخش دیگری آزمایش کنیم. ساخت یک چیز جدید نیازمند یک عقبگرد است تا بفهمیم چه چیزی می تواند الهام بخش ما باشد و بتوانیم آن را با نیازهای جهان امروز یکسان سازیم. این نقشه ما است. »
شبکه های اجتماعی تا همین چند وقت پیش درگیر موضوعات مربوط به روسیه و اقدامات آنها در انتخابات آمریکا بودند ، زیرا این دولت ها با استفاده از این شبکه های اجتماعی سعی کردند تا اخبار نادرستی در مورد افراد مختلف منتشر کنند و به طور خلاصه به انتخابات جهت دهند.
افراد روسی با جا زدن خود به عنوان یک آمریکایی اکانت های کاربری در اینستاگرام و فیسبوک می ساختند و تبلیغات خود را در گروه ها و صفحات مختلف انجام می دادند.

زمان ساخت برنامه اینستاگرام

اینستاگرام توسط سیستروم و کریگر در سال 2010 ساخته شد و طی مدت زمانی کوتاه، حدود یک میلیارد نفر از این شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود استفاده می کردند.

خرید برنامه اینستاگرام توسط فیسبوک

فیسبوک شش سال پیش این برنامه را با قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد تا بتواند سلطه ی خود را روی شبکه های اجتماعی افزایش دهد و در این بین تلاش کرد افزونه های جذابی را به این برنامه اضافه کند. در گزارشی که منتشر شده نشان می دهد که این برنامه در ماه نوامبر حدود 300 میلیون کاربر فعال به صورت روزانه داشته است که از افزونه های استوری اینستاگرام استفاده می کرده اند.
البته هنوز فیسبوک واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است و همه منتظر هستیم که واکنش رسمی این شرکت چه خواهد بود.
امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر جنجالی با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.
با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها