بازی‌های مورد انتظار 2020 از نظر پی‌سی گیمر

0
1119

اکنون که وارد سال جدید میلادی شده‌ایم، صدها بازی جدید را پیش روی خودمان می‌بینیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از پی سی گیمر، مشکل اصلی این است که تجربه‌ی همه‌ی این عناوین کاری نا ممکن است و قطعا ارزشش را هم نخواهد داشت. به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم فهرستی از مورد انتظار ترین بازی های خود که امیدواریم در سال 2020 موفق عمل کنند را برای شما فهرست کنیم.

 

Warhammer Underworlds Online

زمان عرضه: 28 ژانویه‌ی 2020

درست است که در روزگار امروز ما بازی های مشابه Warhammer زیاد داریم و به ندرت پیش می‌آید که یکی از بازی های این سری واقعا خوب از آب در بیایند، اما به نظر می‌رسد اوضاع برای این بازی متفاوت باشد. این بازی که ترکیبی از سبک های کارتی و تخته ای به شما می‌رود، گیم پلی سریع، استراتژیک و هیجان انگیزی دارد که از همین الان چشم ما را به خودش خیره کرده است.

 

 

DOOM Eternal

زمان عرضه: 20 مارس 2020

موفقیت نسخه‌ی‌ 2016 بازی DOOM، جانی تازه را در رگ های این فرنچایز تزرییق کرد و به حدی قدرتمند ظاهر شد که به نظر می‌رسید داستان بازی صرفا بهانه‌ی id Software برای به راه انداختن حمام خونی درخور موزیک های متال بازی بوده است. بازی جدید DOOM، فاکتور سرعت و قدرت بازی را به همراه سلاح های بازی چند برابر کرده است و حالا وقت آن است که همان بلایی را که سر جهنم آوردیم، سر بهشت هم پیاده کنیم!

 

Hal-Life: Alyx

زمان عرضه: مارس 2020

Valve بلاخره یک بازی Half-Life می‌سازد! اما نه Half-Life 3! در عوض ما شاهد یک بازی کاملا جدید خواهیم بود! اما این بازی اختصاصا برای VR طراحی شده است!

همانطور که می‌بینید، این بازی به طور همزمان هم خیلی جذاب و کنجکاو کننده است و هم خیلی نا امید کننده! با این حال چه کسی است که بتواند در مقابل معجونی از Valve، تکنولوژی VR و عنوان Half-Life مقاومت کند؟

 

Mount & Blade 2: Bannerlord

زمان عرضه: مارس 2020

پس از مدت ها انتظار، حتی تجربه‌ی خود بازی در نمایشگاه Gamescom هم نمی‌تواند کمکی به باور عرضه‌ی این بازی بکند. با وجود اینکه ما از چند سال پیش منتظر این بازی بوده ایم و حتی پیشبینی عرضه‌ی آنرا در سال 2019 کرده بودیم، به نظر می‌رسد که اتفاق غیر ممکن در حال رخ دادن است و بلاخره ما شاهد عرضه‌ی این بازی در سال 2020 خواهیم بود.

 

Cyberpunk 2077

زمان عرضه: 16 آوریل 2020

دموی این بازی تا حدی خوب بوده است که ما را ناخودآگاه به شک می‌اندازد که نکند نسخه‌ی اصلی و تکمیل شده‌ی بازی واقعا به این خوبی باشد. با وجود اینکه هنوز نمی‌دانیم این بازی قرار است در سبک Sandbox باشد یا مثلا حتی بخش آنلاین هم داشته باشد، من از یک چیز مطمئن هستم؛ اینکه از شبگردی زیر نور چراغ های نئونی در باران لذت خواهم برد!

 

Dying Light 2

زمان عرضه: بهار 2020

با وجود اینکه من بیشتر از داستان اولین Dying Light، از سیتم پارکور آن لذت بردم، من شدیدا چشم انتظار نسخه‌ی دوم این بازی هستم. نه تنها ما شاهد دنیایی بزرگ تر و سیتم پارکور ریع تر خواهیم بود، به نظر می‌رسد که داستان شاخه شاخه‌ی بازی چیز جالبی از آب در آید!

 

Empire of Sin

زمان عرضه: بهار 2020

مدت هات که ما شاهد عرضه‌ی هیچ بازی گانگستری درست و حسابی نبوده ایم، اما به نظر می‌رسد Empire of Sin دقیقا همان بازی باشد که انتظارش را داشتیم. این بازی شما را در نقش یک رئیس مافیا ساده قرار می‌دهد که کنترل چند نفر آدم چماق به دست را دارد. پس از آن شما وظیفه دارید با گسترش کسب و کار خود، کنترل کل شهر را زیر سلطه‌ی خود بگیرید. توجه به جزئیات NPC ها و رفتار های طبیعی آنها در این بازی، بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

 

Hollow Knight: Silksong

زمان عرضه: 2020

این بازی که قرار است به عنوان یک افزونه به بازی Hollow Knight اضافه شود، بیشتر شبیه به دنباله‌ی کاملا مستقل به نظر می‌رسد. شما در این افزونه در نقش Hornet، ملکه‌ی سرزمین ویران شده‌ی Hallownest ظاهر خواهید شد. ما انتظار داشتیم تا پیش از پایان سال 2019 شاهد عرضه‌ی این بازی باشیم، اما استودیو سازنده‌ی این بازی اعلام کرده است که آنها برای تحویل دادن عنوانی عظیم و بی نقص، نیازمند زمان بیشتری هستند.

 

Microsoft Flight Simulator

زمان عرضه: 2020

به نظر می‌رسد عصر جدیدی قرار است برای عمو ها و خاله های بازی باز قدیمی ما در راه است. عنوان Flight Simulator قرار است توسط Microsoft احیا شده و قدرتمند تر و عظیم تر از همیشه پای خود را به دنیای بازی های ویدیویی باز کند. گفته می‌شود نقشه‌ی این بازی نه یک نمونه‌ی کوچک شده، بلکه کل کره‌ی زمین را در بر خواهد گرفت! اگر هنوز از شدت شوک بیهوش نشده اید، باید بدانید که این قضیه به اینجا ختم نشده و این بازی حتی اطلاعات زمانی و آب و هوایی را هم به صورت آنلاین دریافت کرده و در بازی تحویل شما می‌دهد! گفته می‌شود این بازی از تکنولوژی VR هم پشتیبانی می‌کند.

 

Spelunky 2

زمان عرضه: 2020

این بازی دنباله‌ی بازی Spelunky، بازی سال 2013 است. پس قطعا ذوق زده شدن ما برای آن نیاز به توضیح خاصی ندارد. بازی اول به خاطر عوامل بسیار زیادی از جمله محیط های داینامیک و ارزش تکرار بی نهایت بالا به محبوبیت رسیده بود. به نظر می‌رسد نسخه‌ی دوم همه‌ی عوامل خوب را گرفته و است و مقدار و ارش آنها را چندین برابر بالا تر برده است. این بازی همچنین دارای بخش چند نفره خواهد بود که در عنوانی این چنینی، به شدت حائز اهمیت است.

 

Vampire the Masquerade-Bloodlines 2

زمان عرضه: 2020

با وجود تمام ایرادات فنی نسخه‌ی اول و شکست آن، Bloodlines همچنان یکی از بهترین بازی های ژانر RPG محسوب می‌شود. معرفی نسخه‌ی دوم این عنوان از شدت شادی و هیجان، موهای ما را به تن سیخ کرد. این دقیقا یکی از آن لحظاتی است که شما با خود می‌گویید: Take my money!

 

Ooblets

زمان عرضه: 2020

به نظر می‌رسد این بازی قصد دارد لقب با مزه ترین بازی 2020 را به خود اختصاص دهد. این بازی بامزه و شدیدا جذاب، ترکیبی از کشاورزی آرام بخش Harvest Moon، نبرد های نوبتی Pokemon و محیط دوستانه‌ی Animal Crossing در محیطی بسیار گرم و نرم است.

 

Watch Dogs Legion

زمان عرضه: 2020

من به شخصه از ایده ی تجربه ی یک بازی بدون هیچ شخصیت اصلی بسیار ذوق زده هستم. داستان این بازی در لندن آینده جریان دارد و شما امکان انتخاب از بین تمام NPC های بازی به عنوان کاراکتر خود را دارید. جالب تر از آن اینکه مرگ هر کدام از این کاراکتر ها دائمی خواهد بود، درست مثل دنیای واقعی. باید کمی منتظر ماند و دید که این بازی چطور عمل خواهد کرد، اما ما به آن امیدوار هستیم.

 

Crusader Kings 3

زمان عرضه: 2020

من هیچ وقت طرفدار بزرگ ژانر استراتژی نبوده ام، اما به شخصه عاشق عناون Crusader Kings 2 بوده و هستم. جذابیت این عنوان برای من بیشتر به این دلیل بود که نه تنها شما را در دوران قرون وسطی و جهانی عظیم قرار می‌داد، بلکه به شما امکان می‌داد داستان خود را خیلی شخصی جلو ببرید. روابط بین کاراکتر های بازی و خویشاوندان و توجه عمیق به جزئیات در نسخه ی سوم بهتر از همیشه باز خواهند گشت و من به شخصه نمی‌توانم باری تجربه ی این عنوان صبر کنم.

 

System Shock

زمان عرضه: 2020

اگر شما هم مثل من عاشق بازی System Shock 2 بوده اید، اما به دلیل کهنگی شدید و کنترل های غیر استاندارد بازی System Shock اول، از تجربه ی آن بی بهره بوده اید، به نظر می‌رسد که شانس با شما بوده است. این بازی قرار است توسط استودیو Nightdive در سال 2020 عرضه شود. این بازی یک ریبوت محسوب می‌شود و با وجود اینکه تمام کنترل های بازی را به شکلی مدرن تحویل شما می‌دهد، همچنان حس و حالی کاملا مشابه نسخه ی اول System Shock را دارد که دقیقا همان چیزی است که می‌خواستیم.

 

Sable

زمان عرضه: 2020

بازی های کمی هستند که می‌توانند از لحظه ی شروع تریلرشان تا تیتراژ آخر بازی، دست شما را گرفته و رهایتان نکنند. این عنوان جزء آن بازی هاست. ظاهر بازی شبیه به کار های هنرمند کامیک بوک معروف، Moebius است. ظاهر زیبای بازی در کنار موزیک آهنگ ساز مستقل ژاپنی، Breakfast، این بازی را تبدیل به برادر ناتنی Shadow of the Colossus کرده است که در وصل خوبی و مهم بودن آن کافی است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها