استانداردهای جدید دیجیتالی حمل و نقل دریایی

0
99

در صنعت لجستیک، بخش حمل و نقل دریایی جهانی استانداردهای دیجیتالی جدیدی را به کار گرفته است. همچنین بندر آنتورپ پیشگام در هواپیماهای بدون سرنشین است، کین لجستیک توسط ID فرانسه خریداری می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از supplychaindigital، با امضای یک اتحاد جهانی جدید در بین سهامداران کشتیرانی دریایی، گام بزرگی به سمت استانداردسازی دیجیتالی در صنعت لجستیک دریایی برداشته شده است.

انجمن حمل و نقل کانتینری دیجیتال (DCSA) به همراه 9 کمپانی عضو، تشکیل اتحادیه تجارت بین المللی آینده (FIT) را اعلام کرد.

هدف FIT هموار کردن راه، برای بارنامه الکترونیکی توسط رگولاتورها، بانک‌ها و بیمه‌ها و بهبود ارتباط بین این سازمان‌ها و شرکت‌های حمل و نقل است.

توماس باگ، مدیر DCSA گفت: کشتی‌های کانتینری 90 درصد کالاهای جهان را حمل می‌کنند و سهامداران مختلف، از تنظیم‌کننده‌های دولتی گرفته تا بیمه‌گرها و حمل‌کنندگان در آن فعالیت دارند.

توافق بین DCSA و سهامداران نقطه عطفی در مسیر استانداردسازی اسناد حمل و نقل کانتینری است.

بندر آنتورپ پیشگام در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین

بندر آنتورپ قرار است یک پروژه پهپاد نوآورانه را اجرا کند.

از جمله وظایف این پهپاد: تشخیص لکه‌های نفتی و زباله‌های شناور؛ بازرسی زیرساخت‌ها؛ ایمنی؛ پشتیبانی مدیریت ترافیک کشتی؛ پشتیبانی از حادثه؛ نظارت بر سایت؛ بازرسی‌های زیست محیطی و مدیریت دارایی است.

ID فرانسه، کین لجستیک را خرید

Kane Logistics، یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های لجستیک طرف سوم (3PL) در ایالات متحده توسط شرکت فرانسوی 3PL، ID Logistics، به ارزش 240 میلیون دلار، به صورت نقد خریداری شد.

کین سابقه طولانی در ارائه غذا و نوشیدنی و صنایع کالاهای بسته بندی مصرفی دارد و یک کمپانی 3PL مبتنی بر دارایی با 150 واحد نیرو و 500 تریلر است.

این کمپانی فرانسوی گفت که این شرکت به ID Logistics US تغییر نام خواهد داد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها