استریم دیزنی حریف نتفلیکس نمی شود

0
369

کالاسودا – سال گذشته بود که شرکت دیزنی اعلام کرد که به زودی سرویس استریم خود را راه اندازی می کند.

این موضوع به این دلیل دارای اهمیت است که نتفلیکس آن را به عنوان رقیبی برای خود می دید. همین مسئله باعث شد که برنامه های با برند دیزنی دیگر جایی در شبکه نتفلیکس نداشته باشند و وارد استریم خاص خود شوند که تعدادی از فیلم های مارول همانند Ant man  و Wasp جزو این برنامه ها بودند.

به نظر می رسد که دیزنی می خواهد یک سرویس استریم راه  اندازی کند که شرکتی از نظر رقابتی به گرد پایش نرسد ، اما ظاهرا این چنین نیست. باب ایگر، مدیر عامل شرکت دیزنی گفته است که این شرکت سعی نخواهد کرد که به طور مستقیم با نتفلیکس یا آمازون رقابت کند، بلکه بیشتر تلاش می کند تا بر کیفیت نمایش های خود تمرکز کند. برند دیزنی بزرگ و تاثیر گذار است و میتواند برنامه های زیادی را تحت پوشش خود قرار دهد. به همین دلیل تمرکز ما بر ویژگی های برنامه مان است ، بر عکس آمازون و نتفلیکس که در حال رقابت با دیگر شبکه ها هستند.

او در ادامه بیان کرد که برنامه ما در دیزنی این است که قیمت خدمات به طور قابل ملاحظه‌ ای پایین‌تر از نتفلیکس باشند و در حجمی بسیار کمتر در اختیار کاربران قرار گیرند. با توجه به برندها و حق رأی‌ هایی که ما در این خدمات در نظر گرفته‌ ایم، کیفیت بسیار بالا در حجم کمتری ارائه می‌ شود که در قیمت‌ ها کاملا مشهود خواهد بود. هدف بعدی شرکت جذب مخاطب است، بنابراین در انتظار پیشنهاداتی مانند کارت اعتباری‌های دیزنی، امتیازاتی برای اعضای مختلف و بازدیدکنندگان مکرر پارک‌های دیزنی باشید.

 البته با وجود اینکه دیزنی بیان کرده که قصد رقابت با دیگر شرکتها را ندارد، اما در این بازار پر رقابت هر روز برندهای جدیدی به آن اضافه می شوند.

براساس صحبت ‌هایی که در این خصوص به گوش رسیده به نظر می‌ رسد که این سرویس استریم قرار است کار خود را خیلی پر قدرت آغاز کرده و از همان ابتدا محتواهای خیلی زیاد و فوق العاده با کیفیت برای نمایش به مشترکان ارایه دهد. همچنین به طبع و به مرور زمان و با افزایش حجم محتواها، قرار است هزینه اشتراکی هم افزایش یابد. با توجه به اینکه هزینه اشتراک ماهانه شبکه نتفلیکس چیزی در حدود ۸ تا ۱۴ دلار است، دیزنی قرار است هزینه ‌ای کمتر از این مقدار برای مشترکان خود در نظر بگیرد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید