استفاده از آیفون به عنوان وب کم برای مک

0
192

دیروز اپل در کنفرانس خود فاش کرد که به زودی می‌توانید از آیفون به عنوان وب کم استفاده کنید؛ آن را به پشت مک بچسبانید تا وب کم بهتری داشته باشید. بسیاری از کاربران معتقد بودند این یک شوخی از اسطوره طراحی اپل، جانی آیو است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، اما امروز، مهندس نرم‌افزار اپل، کارن زینگ، چگونگی عملکرد ویژگی جدید دوربین برای macOS Ventura در WWDC 2022 را توضیح داد و به نظر بسیار چشمگیر بود. این می‌تواند آیفون شما را به یک دوربین کامل برای مک تبدیل کند.

macOS آیفون شما را به عنوان دوربین و میکروفون، تشخیص می‌دهد. در حالی که اپل تنها FaceTime را به نمایش گذاشت و از Zoom، Teams و Webex در طول سخنرانی بزرگ WWDC 2022 نام برد، توسعه دهندگان دیگر نیز می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.

این یک دوربین است! نیازی به API خاصی نیست.

بدون در نظر گرفتن برنامه، گزینه‌های حالت Portrait، «Studio Light» و Center Stage دارند و در منوی کشویی Control Center، در کنار باتری آیفون شما قرار می‌گیرند.

می‌توانید آیفون خود را به هر سمت قرار داده و کار کنید. اگر آیفون شما در جهت عمودی باشد، یک افکت زوم دریافت خواهید کرد.

برنامه‌ها می‌توانند به Mac شما نیز اجازه دهند عکس‌ها و ویدیوها را از iPhone شما ضبط کند. حداکثر رزولوشن 1920 در 1440 و 60 فریم بر ثانیه عکس می‌گیرد.

یک API برای حالت زیبای Desk View اپل وجود دارد. اپل راهی برای و برش تصاویر از لنز اولتراواید آیفون ابداع است.

می‌توانید مانند هر ابزار ارائه دیگری، Desk View را در Zoom انتخاب کنید.

توسعه دهندگان برنامه همچنین می‌توانند از Desk View ویدیوهایی با سرعت 30 فریم در ثانیه و رزولوشن 1920 در 1440 ضبط کنند.

متأسفانه، هیچ یک از اینها در آیفون‌های قدیمی کار نمی‌کند.

دوربین Continuity علاوه بر macOS 13 به iOS 16 نیز نیاز دارد و متأسفانه آیفون 6S، 7 و نسل اول آیفون SE و نسخه‌های قبلی به روز رسانی نرم افزار iOS 16 را دریافت نخواهند کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها