استفاده مایکروسافت word از هوش مصنوعی برای کمک به بهتر نوشتن

0
353
استفاده مایکروسافت word از هوش مصنوعی برای کمک به بهتر نوشتن

این روزها یک قدم دیگرتا به کارگیری هوش مصنوعی در برنامه مایکروسافت word فاصله داریم و قرار است تا به زودی هوش مصنوعی به کمک ما بیاید تا بتوانیم متون بهتری بنویسیم.

مایکروسافت اخیرا کاربرد جدیدی در پردازشگر متونش ارائه کرده؛ ویژگی جدیدی که “Ideas” نام دارد و به کاربران هرنوع کمک و پیشنهادی را برای بهبود فایلهایشان ارائه می دهد.

به گفته مسئولان این کمپانی Ideas در ورد عملکردی فراتر از یک اصلاحگر املایی ساده است که قادر خواهد بود تا به ما کمک کند تا متونی مختصر و مفید و خواناتر در مایکروسافت word بنویسیم و در این مسیر از یادگیری اتوماتیک بهره می برد.

 مایکروسافت word و اصلاح متون ما

بدین ترتیب و با این قابلیت، مایکروسافت word می تواند به اصلاح متون ما بپردازد؛ مثلا جمله طولانی و پیچیده ما را بازنویسی می کند و به ما نشان می دهد که چطور می توانیم متون را ایده آل تر بنویسیم. به علاوه اطلاعاتی درمورد زمان تقریبی موردنیاز برای خواندن این متن را ارائه خواهد کرد و می تواند بخش های کلیدی متن را استخراج کند.

مایکروسافت البته اعلام کرده که قابلیت Ideasدر بخش های مختلف یک فایل ورد قابل اجرا نیست و مثلا در جداول کمکی به ما نمی کند.

Ideas نتیجه رشد و پیشرفت Editor است؛ اصلاحگری برای Office 365 که مایکروسافت چند سال پیش عرضه کرده بود و برپایه هوش مصنوعی کار می کرد. این ویژگی های جدید در Office Insiders در ماه ژوئن ارائه خواهد شد و از فصل پائیز در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها