میسر شدن استفاده از چت جی پی تی بدون حساب کاربری و لاگین

0
23

از امروز می‌توانید بدون حساب کاربری از هوش مصنوعی چت جی پی تی استفاده کنید.

به گزارش کالاسودا، شرکت OpenAI با اعلام این خبر از گام بعدی استراتژی خود برای گسترش دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی خود خبر داد.

طبق آمار بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در ۱۸۵ کشور جهان از چت جی پی تی به صورت هفتگی استفاده می‌کنند و این شرکت امیدوار است با حذف حساب کاربری افراد بیشتری را متقاعد کند تا چت بات این شرکت را امتحان کنند.

توانایی استفاده از چت جی پی تی بدون حساب کاربری به تدریج در حال گسترش است، بنابراین ممکن است فوراً برای همه در دسترس نباشد، اما قطعاً در روزهای آتی دسترسی پیدا خواهند کرد.

فراموش نکنید که به‌طور پیش‌فرض، OpenAI از آنچه به چت جی پی تی می‌گویید برای بهبود مدل‌های خود برای همه استفاده می‌کند. اگر نمی‌خواهید تعامل شما با ربات چت ضبط  و ذخیره شود، می‌توانید از طریق تنظیمات بدون حساب کاربری آن را خاموش کنید.

اگر تصمیم به ایجاد حساب کاربری دارید، می‌توانید سابقه چت خود را ذخیره و مرور کنید، چت‌ها را به اشتراک بگذارید و همچنین ویژگی‌های اضافی مانند مکالمات صوتی و دستورالعمل‌های سفارشی را باز کنید.

شرکت OpenAI می‌گوید که «ضمانت‌های حفاظتی محتوای اضافی» مانند مسدود کردن درخواست‌ها «در طیف وسیع‌تری از دسته‌بندی‌ها» را نیز بدون محدودیت معرفی می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها