استیکرهای چت گروهی اینستاگرام شما را به چت گروهی دعوت می کنند

0
197
استیکرهای جدید اینستاگرام شما را به چت گروهی دعوت می کنند

استیکرهای چت گروهی اینستاگرام در آپدیت جدید این برنامه به شما اجازه می دهند تا به یک چت گروهی بپیوندید.

اگر احساس می کنید که اینستاگرام تکراری شده و اندکی از محبوبیت خود را از دست داده است، به شما پیشنهاد می کنیم که آخرین آپدیت این برنامه راا از دسن ندهید. چرا که آن ممکن است  ذهنیت شما را در مورد تکراری شدن اینستاگرام تغییر دهد. این اپلیکیشن در آخرین آپدیت خود، نوع خاصی از استیکرهای جدید اینستاگرام را اضافه کرده است که به دوستان شما این امکان را می دهد که از استوری شما مستقیما به یک چت گروهی اضافه شوند.

طرز کار با این استیکرها چگونه است؟

این استیکرهای چت گروهی اینستاگرام که اکنون در برنامه به اجرا رسیده است، در کنار بقیه استیکرهای استوری می توانند کار خود را شروع کنند. هنگامی که این استیکرها را انتخاب می کنید، یک پیام متنی در مورد آنچه می خواهید درباره آن چت کنید بنویسید تا افراد علاقه مند وارد چت گروهی شوند. دوستانی که این استیکر را می بینند می تواند با زدن گزینه join chat  وارد گروهی شوند که دیگران علاقه مندان برای صحبت در آن خصوص گرد هم آمده اند.

طرز کار با این استیکرها چگونه است؟

فردی که استیکر و استوری اولیه را ارسال کرده است می تواند کنترل کند که چه کسی می تواند به گروه بپیوندد و هر زمان که بخواهد به این چت پایان می دهد. از طرف دیگر می توانید مسیج های گروهی را به ترتیبی سازماندهی کنید که هرگز در دایرکت ها برای آن بهینه نشده است.

ویژگی جدید استیکر اینستاگرام به کار چه افرادی می آید؟

این ویژگی می تواند برای جمع کردن اعضا و ترتیب دادن یک قرار مسافرت دسته جمعی یا مهمانی پیش رو بسیار مناسب باشد. این ویژگی احتمالا محبوب اینفلوئنسرها و دیگر افرادی که اکانت آنها پر بازدید است می شود و آنها می توانند از این ویژگی چت گروهی برای معرفی یک پروموشن یا جایزه به تعدادی اعضا استفاده کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها