اسپاتیفای بدون تبلیغات : آرزوی همه کاربران

0
367

کالاسودا_یک دلیل دیگر که هیچوقت طرح پریمیوم اسپاتیفای را خریداری نکنید.

اسپاتیفای افزونه جدیدی را به تازگی در استرالیا آزمایش می کند که ویژگی رد کردن تبلیغات را ( چه صوتی و چه تصویری ) در اختیار کاربران قرار می دهد.این شرکت اعلام کرده است که کاربران اصولا تبلیغاتی را رد می کنند که از آن خوششان نمی آید و این موضوع به اسپاتیفای می تواند کمک کند تا بتواند بهترین عملکرد را در زمینه تبلیغات داشته باشد.البته یکی از مدیران این شرکت اعلام کرد که اگر تبلیغی توسط کاربر به صورت مداوم رد شود دیگر شرکت یا شخص تبلیغ کننده نیازی نیست که هزینه ای بابت تبلیغات بپردازد.

ما تا حدود زیادی این اقدام جدید اسپاتیفای را درک می کنیم اما دقیقا نمی دانیم که این حرکت چه تاثیر بهتری روی تبلیغات موجود در این برنامه می گذارد.مردم تا حدود زیادی تنبل هستند و تمایلی ندارند که بعد از رد کردن یک تبلیغ به برنامه بازگردند.اسپاتیفای اعلام کرده است که این ویژگی را فقط به مدت کوتاهی آزمایش می کند اما هدف اصلی اجرا سازی این افزونه به صورت جهانی می باشد.برای کسی که اکانت پریمیوم دارند و اینکه بخواهند دوباره این طرح پریمیوم را خریداری کنند ، کمی احمقانه به نظر می رسد! زیرا فردی که طرح پریمیوم خریداری می کند اصلا دیگر نمی خواهد تبلیغی را ببیند اما با طرح جدید این شرکت و رد کردن تبلیغات دیگر نیازی به خرید اکانت پریمیوم برای این موضوع نیست.

موضوع رد کردن تبلیغات شاید اوایل کمی سخت باشد اما می تواند در هزینه های شما حسابی صرفه جویی بوجود آورد.

توضیحاتی در مورد اسپاتیفای

اسپاتیفای یک رسانه جاری موسیقی، پادکست و ویدئو است که به‌طور رسمی در ۷ اکتبر ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد. اسپاتیفای توسط شرکت نوپا Spotify AB در استکهلم توسعه یافت. اسپاتیفای مدیریت حقوق دیجیتال-محتوای محافظت‌شده از ناشران موسیقی و شرکت‌های رسانه‌ای را فراهم می‌کند. اسپاتیفای یک سرویس فری‌میوم است، یعنی ویژگی‌های اساسی همراه با تبلیغات، رایگان هستند، در حالی که ویژگی‌های اضافی شامل کیفیت پخش بهتر و دانلودهای موسیقی آفلاین از طریق پرداخت اشتراک ارائه داده می‌شود.

اسپاتیفای در بیشتر اروپا، بیشتر قاره آمریکا، استرالیا، نیوزیلند و بخش‌هایی از آسیا قابل استفاده است. اسپاتیفای برای بیشتر دستگاه‌های مدرن، از جمله رایانه‌های ویندوز، مک‌اواس و لینوکس و همچنین تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های آی‌اواس و اندروید موجود است. موسیقی می‌تواند از طریق پارامترهای مختلف مثل هنرمند، آلبوم، سبک، لیست پخش یا ناشر مرور یا جستجو شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها