اسپیکر بوم 3 رونمایی شد؛ مقاوم ترین در مقابل آب و ضربه

0
551
اسپیکر بوم 3 رونمایی شد؛ مقاوم ترین در مقابل آب و ضربه

اسپیکر بوم 3  یا boom 3  یکی از اسپیکرهای بلوتوثی محبوب است از شرکت ultimate Ears است که مدل جدید این اسپیکر را منتشر کرده است.

اندازه و طراحی

طراحی مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر آب این اسپیکر را تبدیل به محصولی جذاب کرده است که حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی مقاومت زیادی دارد. اسپیکر بوم 3 کمی بزرگ تر از بوم 2 است که طراحی مشابهی با آن دارد. دکمه های بزرگ حجم صدا به صورت برجسته روی این اسپیکر خودنمایی می کند. دکمه های کم و زیاد کردن صدا نیز ساده تر و نرم تر شده اند و کار را با این اسپیکر راحت تر کرده اند.

از دیگر قابلیت های BOOM 3  می توان به گواهینامه IP67 اشاره کرد که به معنی ضد گرد وغبار بودن علاوه بر ضد آب و ضد ضربه بودن این اسپیکر است که در مقابل هر شرایطی مقاومت دارد.

تعداد پورت ها و طریقه شارژ

این اسپیکر دارای چهار تناژ رنگی مختلف است و یک حلقه جدید دور این اسپیکرها قرار گرفته است که جنبه زیبایی به آن داده است. این اسپیکر دارای پورت میکرو USB برای شارژ برای چراغ نشانگری برای این کار است. همچنین یک پورت USB-C است. جالب است بدانید که این اسپیکر را می توان به صورت بی سیم نیز شارژ کرد. این اسپیکرها دارای برد ۴۵ متر و قابلیت شناور شدن روی آب دارند، پس نگران گم کردن آنها در کف رودخانه نباشید!

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها