آیا اسپیکر هوشمند Sound X رکورد فروش هوم پاد را در چین می زند؟

0
287

مدیر هواوی متعقد است که اسپیکر هوشمند Sound X می تواند فروش بیشتری نسبت به هوم پاد اپل در چین داشته باشد.

فروش تضمین شده است

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizmochina، هواوی دیروز در یک رویداد در شانگهای چین از چند محصول خود از جمله اسپیکر هوشمند Sound X رونمایی کرد که با همکاری شرکت Devialet که یک شرکت فرانسوی صوتی است آن را روانه بازار خواهد کرد.

اکنون نظر مدیرعامل این شرکت حاکی از آن است که هواوی نسبت به موفقیت و فروش خوب این اسپیکر در چین اطمینان کامل دارد. یو چنگدومگ، مدیر عامل شرکت هواوی ادعا کرده است که “فروش اسپیکر هوشمند Sound X مطمئنا از هوم پاد اپل در چین بیشتر است”.

قیمت اسپیکر هوشمند Sound X

در حالی که sound X هواوی 1999 یوان قیمت دارد، هوم پاد اپل در چین 2299 یوان هزینه برای مشتریان دارد. اسپیکر هوشمند هواوی در حال حاضر برای پیش سفارش با رقم 100 یوآن آماده است و از 5 دسامبر نیز شروع به عرضه می شود.

ویژگی های محصول

در مورد ویژگی های این اسپیکر باید گفت که این اسپیکر دارای یک ساب ووفر 60 واتی و صدای فراگیر 360 درجه به همراه تطبیق فعال است که موجب کاهش نویز و فشار می شود. همچنین از فناوری ارتقاء باس SAM استفاده می کند و گفته می شود که اولین اسپیکر هوشمند با صدور گواهینامه Hi-Res است. طبق گفته این شرکت، باس آن به گونه ای است که می تواند با فرکانس فوق العاده 40 هرتز به شما این امکان را دهد تا با تمام بدن خود احساسش کنید.

مشخصات ساب ووفرها

ساب ووفرهای این محصول نیز از الگوریتم صوتی Histen هواوی بهره می برد و قادر به تنظیم صدا نسبت به محیط و شرایط هستند. میکروفون این محصول نیز می تواند تا 5 متر دورتر صدای شما را تشخیص داده و فرمان ها را بشنود.

دیگر ویژگی ها

ترکیبی از پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی MediaTek MT8518 و تکنولوژی پردازش سیگنال ضد تداخل در این محصول به شما اطمینان می دهد که فرمان های شما را حتی در یک محیط پر سر و صدا بشنوند. این اسپیکر از رم 512 مگابایتی و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار است. و  از Wi-Fi ، بلوتوث 5.0 و NFC پشتیبانی می کند.

اسپیکر هوشمند Sound X هواوی می تواند با دیگر محصولات هوشمند خانگی از برندهایی چون Midea، Gree، TCL، Haier، Skyworth، بوش، زیمنس و … هماهنگ شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها