اصرار بیل گیتس به تعطیلی کسب و کارها برخلاف نظر ترامپ

0
660

بنیان‌گذار مایکروسافت ضمن مخالفت با پایان زودهنگام قرنطینه گفت ایالات متحده شانس خود برای جلوگیری از تعطیلی اجباری را از دست داده،چراکه به اندازه کافی با سرعت گسترش کروناویروس مبارزه نکرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی ان بی سی، بیل گیتس در مصاحبه آنلاین با برنامه TED Connects تاکید کرد کروناویروس در دسامبر در چین کشف شد و باید از همان ژانویه در آمریکا برنامه مبارزه با آن اجرا می‌شد.

به عقیده وی ” آمریکا فرصت مبارزه با کرونا را بدون تعطیل کردن و قرنطینه از دست داده است،چراکه سریع عمل نکرده و توانایی ممانعت از تعطیلی از ما گرفته شده است.”

ترامپ اعلام کرده است که 12 آوریل و زمان «عید پاک» کسب و کارها باید باز شوند اما مقامات بهداشت و درمان به شدت مخالف نظر ترامپ بوده و حالا بیل گیتس نیز به عنوان یکی از ثروتمندترین مردان زمین و آمریکا با این نظر ترامپ مخالفت کرده است.

به گفته مدیر اسبق مایکروسافت انزوا و قرنطینه برای اقتصاد فاجعه بار خواهد بود اما واقعا هیچ آلترناتیوی وجود ندارد.

به همین خاطر وی تعطیلی 6 تا 10 هفته‌ای آمریکا را پیشنهاد داده است.

بیل گیتس ضمن انتقاد ضمنی از حرفهای ترامپ گفت بسیار دشوار است که به مردم بگویید به رستوران‌ها بروند، خانه‌های جدید بخرند و هم زمان چشمان خود را به روی اجساد کنار خیابان ببندند.

وی متلکی هم به ترامپ انداخته و گفت: ” ما می‌خواهیم مردم همچنان خرج کنند چراکه سیاسیون فکر می‌کنند GDP همه چیز ما است.{لینک}

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها