اضافه شدن افزونه جدید به برنامه پرطرفدار YouTube

0
584

کالاسودا_ یکی از روش های نوین برای بازگشایی درب هایی جدید از ویدیوهای جذاب برای مخاطبان همیشگی این برنامه می‌باشد.

یوتیوب یا یوتوب دومین سایت پرطرفدار دنیا پس از گوگل و پیش از فیسبوک و بزرگترین شاخه ی گوگل است که در نوار ابزار این سایت دیده می‌شود.

یوتیوب معروف‌ترین سایت بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند سابق پی‌پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وبگاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند.

این شرکت در سان برونو، کالیفرنیا است. این سایت به کاربران اجازه ی بارگذاری، مشاهده و اشتراک‌گذاری ویدئو و با استفاده از تکنولوژی ادوبی فلش ویدئو و HTML5  انواع ویدئوها مانند کلیپ‌های فیلم، کلیپ‌های تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و هم چنین ویدئوهای وبلاگ‌ها، ویدئوهای اوریجینال کوتاه و ویدئوهای آموزشی را نمایش می‌دهد. این وبگاه قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای سه‌بعدی و آناگلیف را دارد و با فرمت‌های مختلفی از جمله فلش ویدئو سازگاری دارد.

شرکت YouTube به تازگی افزونه جدید Explore را به برنامه اضافه کرده است تا کاربران بتوانند کانال ها و ویدیوهای جذاب بیشتری زمان استفاده از این برنامه بر روی تلفن همراه خود پیدا کنند. کاربر پس از کلیک بر روی گزینه Explore صفحه تازه در بخش پایین صفحه نمایش پدیدار می شود که البته حدود یک درصد کاربران سیستم عامل iOS از این ویژگی استفاده کرده اند که البته این موضوع را آقای تام لینگ مدیر محصولات شرکت YouTube در نمایشگاهی اعلام کرد.

این افزونه به کاربر ویدیوهایی را پیشنهاد می‌کند که کاربر قبلاً در این زمینه جستجو انجام داده است ولی فرق این افزونه با بخش جستجو اصلی این می باشد که دامنه بررسی این افزونه بیشتر می باشد. آقای لینگ اظهار داشتند : (( این افزونه برای این طراحی شده است که کاربر بتواند با ویدیوها و کانال های جدید آشنا شود که شاید در زمان جستجو اصلاً آنها را نتواند مشاهده کند اما این بخش کاملاً شخصی است و بر اساس علایق و سلایق فرد ویدیو یا کانالی را پیشنهاد می کند. ))

این افزونه جدید برنامه YouTube شباهت بسیاری با افزونه Explore اینستاگرام دارد که در کل می تواند مخاطبان را به خود جلب کند. محتواهای موجود در این افزونه در همه زمینه ها اعم از علم ، فناوری ، ورزش و هنر و … می باشد.شرکت توییتر هم افزونه مشابهی را به نرم افزار و شبکه اجتماعی خود اضافه کرده که کاربر می تواند به وسیله آن از اکانت های مورد علاقه و عمومی بازدید کند و توییت های آنها را مشاهده کند.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

 
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها