قیمت و رنگ های گلکسی نوت ۹ به صورت رسمی اعلام شد

0
2531

کالاسودا- سامسونگ داستان طولانی گلکسی نوت ۹ را به پایان رساند. بعد از خبر های کوتاه در مورد سامسونگ تقریباً فقط رنگ ها وقیمت گوشی های گلکسی نوت مانده بود که امروز این کمپانی کره ایی مشخصات و قیمت خود را نیز برای این مدل گوشی هوشمند گران قیمت مشخص کرد. گلکسی نوت ۹ به نظر می رسد شرایط خوبی را برای کاربران آماده کند و کاربران بسیاری منتظر استفاده از قلم هیجان انگیز این فبلت خوش ساخت هستند.

سامسونگ قصد دارد در روز ۹ آگوست تمام چشم ها را به سمت خود بکشاند. این برند کره ایی در روز مقرر گوشی هوشمند خود و گلکسی واچ را روانه بازار کند و بدون شک این مراسم حواشی بسیاری را به همراه داشت. این رویداد که در شهر نیویورک رخ خواهد داد بدون شک یکی از بزرگترین چالش های کاربران برای انتخاب گوشی های موبایل مورد نیاز را رقم خواهد زد. امروز دو خبر از سامسونگ کار را برای این برند تمام کرد و نشان می دهد که این گوشی هوشمند در سه رنگ روانه بازار خواهد کرد. مشکی ، آبی و قهوه ایی رنگ های پرچم دار جدید سامسونگ هستند که با نام های رسمی Midnight Black و Coral Blue و Teddy Brown روانه بازار خواهند شد. در خبر ها رنگ Lilac Purple منتشر نشده است اما بر طبق شایعات موجود باید حضور این رنگ را نیز قطعی دانست رنگی که بیشتر خاص بودن گوشی هوشمند را به رخ می کشد.

خبر دوم مربوط به قیمت گلکسی نوت ۹ است که برخی اخبار نشان می دهد این موبایل با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ یورو روانه بازار خواهد شد. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نوت ۹ با قیمت ۱۲۵۰ یورو در رنگ های مشکی ، آبی در اروپا منتشر خواهد شد و نسخه ۱۲۸ گیگایایتی ۱۰۵۰ یورو در سه رنگ مشکی ، آبی و صورتی فروخته خواهد شد.

سامسونگ در این مدل از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در نسخه کشور ایالات متحده استفاده خواهد کرد و در باقی کشور این دستگاه از اگزینوس ۹۸۱۰ بهره می برد که به اعتقاد برخی افراد عملکر بسیار بهتری خواهد داشت حال باید از مدتی دیگر شاهد خبر های بیشتری از این فبلت پرفروش باشم اخباری که بدون شک نکات و اتفاقات جدید و جذابی را برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و گوشی های هوشمند به همراه خواهد داشت.

حال با این شرایط باید منتظر روز ۱۸ مرداد و رونمایی از این فبلت هیجان انگیز باشیم و ببینیم آیا این فبلت ارزشمند مانند گلکسی نوت ۲ یک گوشی خاطره انگیز خواهد شد یا مانند گلکسی نوت ۷ با مشکلات عجیبی مواجه خواهد شد. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که با قیمت بسیار بالای این گوشی هوشمند چگونه کاربران را برای خرید این گوشی هوشمند ترغیب می کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها