اعلام خیابان‌های امن برای پیاده‌روی شبانه توسط گوگل‌مپ

0
1893

به زودی کاربران گوگل مپ می‌توانند از خیابان‌های امن و پرنور برای مسیر پیاده روی شبانه خود استفاده کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، گوگل مپ برای پیدا کردن مسیرها هنگام رانندگی و استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی خوب عمل کرده و از سال گذشته ویژگی‌های جدیدی هم برای کاربران پیاده‌ی خود نیز افزوده است.

همچنین اخیرا ویژگی‌های واقعیت افزوده را برای نابینایان به صورت صوتی اضافه کرده است.

به گفته اعضای انجمن توسعه دهندگان نرم افزاری XDA Developers  نشانه هایی از یک ویژگی نورپردازی جدید در Google Maps به چشم می خورد.

در آینده، گوگل ممکن است ویژگی های جدیدی را هم برای پیدا کردن مسیر های پیاده روی که در شب امنیت بیشتری دارند، به Google Maps اضافه کند.

به گفته ی جامعه ی توسعه دهندگان XDA Developers و برخی کاربران نشانه‌هایی از یک ویژگی نورپردازی جدید درGoogle Maps به چشم می‌خورد.

ظاهرا این ویژگی با استفاده از یک هایلایت زرد رنگ، خیابان‌های پرنور را مشخص خواهد کرد. این ویژگی می‌تواند رفت و آمد را برای عابران پیاده‌ای که شب هنگام، از عبور از خیابان‌های تاریک اجتناب می‌کنند، ایمن‌تر کند.

یکی از توئیت‌های محبوب چند ماه پیش، نشان می‌دهد که این موضوع برای خیلی از استفاده کنندگان از گوگل مپ اهمیت دارد:“ای کاش Google maps یک ویژگی مثل ‘تنهایی تردد کردن در طول شب’ را هم داشت که تمام مسیرهای روشن و فضاهای باز را به شما نشان می‌داد، چون ظاهرا این سرویس عادت دارد همیشه شما را از تاریک‌ترین کوچه‌ها و راه‌های فرعی سطح شهر به مقصد هدایت کند.”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها