اعلان های عجیب و غریب توییتر کاربران را شگفت زده کرد

0
524
اعلان های عجیب و غریب توییتر کاربران را شگفت زده کرد

اعلان های عجیب و غریب توییتر کاربران را شگفت زده کردکالاسودا_ به تازگی خبری جدید در مورد توییتر منتشر شده است که می تواند در نوع خود منحصر به فرد باشد. اخیرا اعلان های عجیب و غریب از سوی این اپلیکیشن برای کاربران ارسال شده است.

پدیدار شدن اعلان های عجیب و غریب در توییتر

در این اعلان ها یک سری عدد و حروف وجود دارد مه وقتی روی آن کلیک کنید اتفاق خاصی رخ نمی دهد. اگر شما هم مثل ما چنین اعلان هایی از سوی توییتر دریافت کردید تعجب نکنید شما تنها فرد در این مشکل نیستید و کاربران زیادی این موضوع را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده اند.

اسکرین شات های کاربران از این اعلان ها

یک سری از کاربران به تازگی اسکرین شات هایی از اعلان های خود منتشر کرده اند که نشان می دهد این پیام ها را دریافت کرده اند و نکته جالب تر اینکه زمانی که روی این اعلان ها کلیک می کنید اتفاقی هم رخ نمی دهد. تنها اتفاقی که رخ می دهد کاربران به بخش اعلان های توییتر منتقل می شوند.

اقدامات توییتر در رفع این مشکل

کمی بعد از منتشر شدن اسکرین شات های این اعلان های عجیب و غریب ، جک دورسی در توییتی اعلام کرد که در حال کار روی این موضوع هستند. چند دقیقه بعد جک دورسی اعلام کرد که این مشکل برطرف شده است و توییتر به حالت طبیعی خود بازگشته است و آنها در حال بررسی دلیل این اتفاق هستند.

اعلان های عجیب و غریب توییتر کاربران را شگفت زده کرد

مشخص شدن دلیل این اتفاق

برنامه توییتر در توییتی اعلام کرد که این مشکل یک اشکال ساده در الگوریتم های این برنامه بوده است و آن اعلان هایی که شما مشاهده می کردید زبانی است که توییتر با گوشی شما صحبت می کند و طبیعتا شما نباید این اعلان ها را مشاهده کنید. حال این مشکل به طور کامل برطرف شده است و کاربران می توانند به راحتی از برنامه خود استفاده کنند.

توییتر در چند وقت گذشته سعی کرده تا بهترین افزونه ها و ویژگی ها را به برنامه خود اضافه کند تا کاربران این شبکه اجتماعی از استفاده از آن لذت ببرند. حتما در آینده باز هم خبرهای تازه ای در مورد این شبکه اجتماعی منتشر خواهد شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و پیام های عجیب و غریب توییتر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها