ساعت هوشمند هوآوی به صورت رسمی رونمایی شد

0
924
ساعت هوشمند هوآوی به صورت رسمی رونمایی شد

کالاسودا – هوآوی در چند سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه ساعت های هوشمند داشته است و از سال 2017 با عرضه هوآوی واچ 2 نیز نوآوری زیادی به این حوزه افزوده است.

اکنون به نظر می رسد که سومین تکرار این برند از ساعت های هوشمند نیز موفقیت آمیز بوده است. پیش از این نیز شایعاتی در مورد ساعت هوشمند Huawei Watch GT ارائه شده بود که در کالاسودا به آن پرداخته بودیم.

در حالی که ساعت های هوشمند بسیاری در بازار وجود دارد، ساعت هوشمند هوآوی به طور معمول تمایزهای بهتری نسبت به دیگر ساعتهای هوشمند موجود در بازار دارد و از نظر طراحی نیز به بلوغ رسیده است. برای افرادی که می خواهند شیک و به روز باشند، این ساعت هوشمند هوآوی هیچگاه نا امیدکننده نخواهد بود. این ساعت هوشمند از حاشیه سرامیکی، یک پوشش الماسی مانند شیشه و همچنین یک  بدنه از جنس فولاد ضدزنگ با صفحه نمایش 1.39 اینچی بهره برده است.

همچنین صفحه نمایش این ساعت از نوع آمولد با رزولوشن 454 در 454 است و در چیپست آن از یک معماری دوگانه استفاده کرده است. این به چه معناست؟ یعنی اینکه اساسا یک تراشه با سرعت پایین و یک تراشه با سرعت بالا در این ساعت هوشمند وجود دارد. به لطف استفاده از هوش مصنوعی، این ساعت خود می تواند تعیین کند که کدام سنسور برای آن استفاده شود. این ویژگی به کاربران کمک می کند که در مصرف باتری خود صرفه جویی کنند.

ساعت هوشمند هوآوی چه حسگرهایی دارد؟

همچنین این سیستم حسگر نظارت بر ضربان قلب به نام TruSeen 3.0 را در خود دارد که از یک الگوریتم خودآموز استفاده می کند که قادر به جمع آوری اطلاعات بهینه ای از تناسب اندام است. همچنین حسگرهای معمولی شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، GPS، ارتفاع سنج و سنسور فشار هوا است.

ساعت هوشمند هوآوی به صورت رسمی رونمایی شد

جالب است بدانید که هواوی واچ GT ساعتی است که به دلایلی از سیستم عامل مخصوص خود (به نام Lite OS) به جای Wear OS بهره می برد. هواوی در رونمایی از این گجت پوشیدنی ادعا کرده است که این باتری عمر بالایی دارد و می تواند 30 روز دوام بیاورد.

استفاده از سیستم عامل اختصاصی هواوی می تواند به عنوان نکته مثبت این ساعت تلقی شود. اما نکته بد ماجرا این است که نمی تواند به اپلیکیشن هایی که در Wear OS دسترسی داشتیم، دسترسی داشته باشیم. اما دیگر ویژگی های ان می تواند به اندازه کافی جذاب باشد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها