رونمایی از شخصیت های جدید بازی Pokemon Go

0
623
رونمایی از شخصیت های جدید بازی Pokemon Go

رونمایی از شخصیت های جدید بازی Pokemon Goکالاسودا_ چند روز پیش شایعاتی در مورد ظهور شخصیت های جدید در بازی Pokemon Go بود، حالا به نظر می رسد که شرکت تولیدکننده این بازی به زودی از شخصیت های جدید رونمایی می کند.

رونمایی از نسل جدید شخصیت های Pokemon Go

بازیکنان بازی Pokemon Go این هفته آماده باشند زیرا شرکت Niantic قصد دارد این هفته از نسل چهارم شخصیت های این بازی رونمایی کند. این نسل اولین بار در نسخه دستگاه نینتندو دی اس رونمایی شد و شامل شخصیت های صدف ، الماس و پلاتینیوم بود که همگی از این بازی الهام گرفت شده بودند.

شخصیت های جالب بازی Pokemon Go

برای نسل سوم شخصیت های این بازی هم Niantic به صورت گروهی از شخصیت های جدید پرده برداری کرد. این شرکت همچنین عنوان کرده است که به زودی از افزونه ها و ویژگی های جدید برای این بازی رونمایی خواهد کرد. هنوز هم به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد از شخصیت های نسل سوم و حتی دوم این بازی رونمایی کند. اکثر این کاراکترها منحصر به فرد بوده و می تواند برای کاربران جذاب و خاطره انگیز باشد.

درآمد روزافزون بازی Pokemon Go

درحالی که شور و هیجان اولیه عرضه این بازی خیلی وقت است که کاهش یافته اما این هنوز هم جز بازی های موفق در بخش گوشی است و هر چند وقت یک بار افزونه های جدیدی به بازی اضافه می کند تا کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کند و درآمد بیشتری در این بازی داشته باشند.

رونمایی از شخصیت های جدید بازی Pokemon Go

افزونه های جدید این بازی

اخیرا این بازی از بخش داد و ستد در این بازی رونمایی کرده است که می تواند برای کاربران جالب توجه باشد. البته گفته سیستم واقعیت افزوده این بازی در نسخه اندروید پیشرفت چشمگیری داشته است که می تواند برای کاربران جذاب و خاص باشد. به زودی از این سیستم جدید رونمایی خواهد شد.

قطعا این به روزرسانی جدید می تواند این بازی را بیش از گذشته جذاب کند و کاربران با اشتیاق بیشتری این بازی را دنبال کنند. شرکت Niantic تلاش کرده تا افزونه های جذابی را به این بازی اضافه کند تا کاربران استقبال بهتری از این بازی داشته باشند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و افزونه ها و شخصیت های جدید این بازی جذاب و دوست داشتنی با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها