افزونه جدید یوتیوب برای طرفداران فیلم های سینمایی

0
506
افزونه جدید یوتیوب برای طرفداران فیلم های سینمایی

به تازگی خبرهای جالبی در مورد یوتیوب منتشر شده که نشان می دهد این برنامه به زودی از افزونه جدید و جذاب خود برای این برنامه رونمایی خواهد کرد تا کاربران بتوانند فیلم های روز سینما را ببینند.

افزونه جدید یوتیوب

یوتیوب به تازگی افزونه های زیادی را به برنامه خود اضافه کرده است که کاربران می توانند فیلم ها را به صورت مجانی مشاهده کنند اما زمانی که کاربران روی پخش فیلم کلیک می کنند باید خود را آماده دیدن تبلیغات بین فیلم های سینمایی کنند. زیرا گوگل قصد دارد با این روش میزان درآمدزایی خود را افزایش دهد.

عنوان های جدید با اضافه شدن این افزونه جدید یوتیوب

در حال حاضر حدود 100 عنوان بدین منظور در سایت قرار گرفته است که می توانیم از این بین به فیلم های راکی ، ترمیناتور، مامور کودی بانکس و…. اشاره کنیم. مدیر مدیریت محصولات یوتیوب روهیت دوان اعلام کرده است که عنوان های بیشتری به مجموعه فیلم ها اضافه خواهد شد.

رقابت با سرویس های مشابه

با اضافه شدن این بخش به یوتیوب ، خود را رقیب یک سرویس پخش ویدئو دیگر یعنی TUBI قرار داده است. این سرویس یکی از زیرمجموعه های شرکت والمارت بوده و مدیرعامل این شرکت فرهاد مسعودی اظهار داشته که این سرویس یکی از ایده های نوین محسوب می شود و به زودی تمام سرویس ها از آن استفاده خواهند کرد.عنوان های جدید با اضافه شدن این افزونه جدید یوتیوب

رقابت بیشتر بین سرویس های توسعه دهنده این موضوع

همیشه افرادی که به دنبال این سبک سرویس بودند ، از کیفیت پایین ویدئوها و تعداد کم عنوان ها ناراضی بودند ولی به نظر می رسد تا زمانی که شرکت هایی مانند نتفلیکس و گوگل عنوان فیلم ها را با اشتراک به معرض دید کاربران قرار می دهند باید منتظر خلاقیت های بیشتر از سوی یوتیوب و دیگر کاربران باشیم. شرکت یوتیوب طی ماه های اخیر تلاش کرده تا بتواند بهترین افزونه ها را به برنامه خود اضافه کند. قطعا این موضوع می تواند تاثیر به سزایی روی عملکرد این برنامه و همچنین بازدید کاربران از این برنامه داشته باشد. شرکت گوگل همچنین تلاش کرده تا همکاری های مشترکی با شرکت ها و سرویس های دیگر نیز داشته باشد. اخیرا هم این برنامه تمرکز خود را روی افرادی قرار داده است که به تولید محتوا در این سایت می پردازند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در مورد این خبر و افزونه جدید آن در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها