نتفلیکس به صورت پیش فرض در گوشی های آنر 8x قرار گرفت

0
1070
نتفلیکس به صورت پیش فرض در گوشی های آنر 8x قرار گرفت

نتفلیکس به صورت پیش فرض در گوشی های آنر 8x قرار گرفتکالاسودا – آنر اعلام کرده است که با مشارکت شرکت نتفلیکس، در پی ایجاد فضایی برای کاربران گوشی های Honor 8x  در سراسر دنیاست.

این گوشی هوشمند هم اکنون پس از آپدیت ماه نوامبر 2018 ، به صورت پیش فرض روی گوشی های کاربران نصب شده و آنها می توانند آیکون این برنامه را دیده و از آن استفاده کنند. استریم این کانال کیفیت 1080 پیکسلی دارد.

برای پیدا کردن برنامه نتفلیکس، کافی است به صفحه اصلی برنامه های خود بروید و در پوشه برنامه ها نام آن را جست و جو کنید. اگر عضو نتفلیکس هستید، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و اگر نیستید می توانید از یک ماه استفاده و سرویس رایگان بهره مند شوید.

این همکاری نتفلیکس – آنر می تواند طرفداران فیلم و سریال های محبوب تلویزیونی را بسیار خرسند کند. کاربران با تماشای این فیلم ها از طریق گوشی هوشمند آنر 8 ایکس می توانند به چیزی جدید و شگفت انگیز دست پیدا کنند. آنر همیشه مصمم به ارائه توانایی ها و تجربیات جدید در حرفه کاری خود بوده است. همکاری با نتفلیکس نیز یک بار دیگر تکنولوژی های پیشرفته، ویژگی ها و سبک جدیدی را برای مصرف کنندگان این برند به ارمغان آورده که بسیار ارزشمند است.

اگر هنوز این گوشی را ندارید و در پی خرید آن هستید، ویژگی های کامل آن را پیش از خرید بررسی کنید، اما آپدیت هایی مانند مورد زیر می تواند شما را در انتخاب این مسیر نیز یاری کند.

نتفلیکس به صورت پیش فرض در گوشی های آنر 8x قرار گرفت

همکاری نتفلیکس با برندهای مطرح

نتفلیکس پیش از این همکاری هایی را با دیگر برندهای مطرح فناوری به انجام رسانده بود که از جمله آن می تواند به همکاری با سونی اشاره کرد که در آن این دو برند یک ویژگی جدید به نام حالت کالیبراسیون را طراحی کرده اند. این شرکت در این باره گفته است که ما برای معرفی این ویژگی جدید بسیار هیجان زده ایم، این یک ویژگی جدید که توسط کیفیت تصویر سونی و متخصصان این دستگاه همراه با دانشمندان رنگ شناسی نتفلیکس توسعه یافته و به طور انحصاری بر روی تلویزیون های A9F OLED سری براویا مستر و تلویزیون های Z9F LED عرضه می شود.

همچنین جالب است بدانید که پیش از این نیز سونی همکاری ای را با نتفلیکس به انجام رسانده بود و آن همکاری سونی و نتفلیکس برای پخش محتوای HDR روی اکسپریا XZ پرمیوم بود. محتوای HDR به تماشاگران امکان تجربه فیلم ‌ها و برنامه ‌های تلویزیونی را با رنگ ‌هایی فوق ‌العاده و همانند دنیای واقعی و جزئیاتی بیشتر برای واقع‌ گرایی چشمگیر، فراهم می‌آورد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها