والمارت با آمازون و نتفلیکس رقابت خواهد کرد

0
374

کالاسودا – والمارت اعلام کرد که قصد دارد به زودی گام هایی در جهت ساخت سرویس استریم ویدئویی خود برخواهد داشت.

والمارت قصد دارد که یک سرویس استریم ویدئویی جدید برای مشترکین خود راه بیاندازد که این خبر جزئیات مربوط به شایعات پیشین را تائید می کند. بر اساس این گزارش، به نظر می رسد که سرویس جدید به نظر می رسد ویژگی هایی مشابه با آمازون پرایم ویدئو و نتفلیکس خواهد داشت.

به طور خاص، به نظر می رسد که این بخش ارزش زیادی به والمارت خواهد داد و همانطور که گزارش نشان می دهد که این خرده فروشی به دنبال کاهش هزینه سرویس های جدید خود است، برای همین می خواهد این قیمت استریم خود را به به زیر ۸ دلار در ماه تعیین کند که افراد بیشتری بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

به عنوان مثال، نتفلیکس سال گذشته قیمت های خود را افزایش داد که آن را در پی برنامه استاندارد خود اعلام کرد که هر کاربر باید ماهانه ۱۱ دلار بپردازد. بنابراین ۸ دلار والمارت یک مزیت برای کاربرانی محسوب می شود که خواهان استفاده از استریم با قیمت کمتری هستند.

به همین ترتیب در حالی که آمازون گزینه prime videoرا با هزینه ۹ دلار در هر ماه ارائه می دهد، این شرکت قیمت نخست هزینه های خود را که شامل دسترسی به پرایم ویدئو است تا ماه می به میزان ۱۲۹ دلار در سال افزایش می دهد. پیشنهادی که در اینجا مطرح می شود این است که اگر این دو سرویس تدریجا به هم برسند، والمارت می تواند با ارائه یک طیف قیمت مناسب مشتریان دیگر رقبا را برباید.

اگر کاربران نتفلیکس و آمازون همچنان به سرمایه گذاری و اولویت بندی خود در محتوای اصلی با همان قیمت ادامه دهند، ترک کردن بازار برای ورود رقیب و سرمایه گذاری روی محتوای غیر اورجینال می تواند محتمل به نظر برسد. در همین راستا بد نیست اشاره کنیم که نتفلیکس قصد دارد تنها در طی همین سال جاری میلادی، ۸ میلیارد دلار را صرف تولید محتوای اورجینال و اختصاصی خود کند. در کنار دو سرویس استریم اصلی آمازون و نتفلیکس، غول‌هایی همچون اپل و فیسبوک هم وجود دارند که همواره سعی می‌کنند شانس خود را در زمینه‌ ی استریم و پخش ‌های ویدیویی نیز محک بزنند.

این گزارش نشان می دهد که والمارت همچنین از طریق راه اندازی یک سطح حمایت تبلیغاتی، در زمینه های مختلف میتواند سرمایه گذاری کند. به همین ترتیب ممکن است در ابتدا بسیاری از محتواها رایگان باشد تا تبلیغی برای این شرکت نیز باشد. در حال حاضر گزارش ها نشان می دهد که همه این موارد در مراحل اولیه قرار دارد و منجر به پیشرفت های بیشتر والمارت در آینده خواهد شد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید