افزونه جدید و جذاب گوگل

0
914

کالاسودا_ با عرضه طراحی جدید برای جیمیل، گوگل پنل دسترسی سریع را به کاربران خود معرفی کرد.

  • این پنل دسترسی سریع توسط گوگل به کاربران در طراحی جدید معرفی شد. همچنین کاربران از این طریق می توانند به برنامه هایی مانند وظایف گوگل، تقویم و یادداشت دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است که این پنل قرار شده به برنامه های گوگل داد، شیت، اسلاید ، دراینگ و تقویم نیز اضافه شود.

اخبار جدید در مورد برنامه های گوگل

گوگل به تازگی اخباری در خصوص به روز رسانی برنامه های خود منتشر کرده است که طی آن به این موضوع به وضوح اشاره کرده که می خواهد با استفاده از این پنل دسترسی سریع را برای برنامه های دیگر خود نیز تعبیه کند.

پنل پر کاربرد

گوگل اعتقاد دارد که این افزونه می تواند بهره وری کاربران را افزایش دهد. با این اوصاف دیگر نیاز نیست که کاربران برای انجام کارهای مختلف صفحات متعددی را باز کنند؛ کاربران می توانند با استفاده از این پنل کارهای خود را پیگیری کنند.

همانطور که در انیمیشن پایین مشاهده می کنید این پنل به صورت مینیمایز تا زمانی که به آن احتیاج داشته باشید باقی می ماند اما شما با کلیک روی هر یک از گزینه ها می توانید کارهای خود را پیگیری کنید.

گفتنی است کاربران قطعا تا دو هفته آینده با خبرهای جدیدتری مواجه خواهند شد. گوگل هر روز با افزونه ها و طراحی های جدید کاربران خود را شگفت زده می کند و این موضوع می تواند جزو جذابیت های این شرکت و فعالیت های آن باشد.

باید دید در آیندهاین افزونه به کدام یک از برنامه های دیگر گوگل اضافه خواهد شد.

توضیحاتی در مورد شرکت گوگل

گوگل یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه فناوری اطلاعات شامل جست و جوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات، نرم‌افزار و سخت‌افزار است. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آنها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام «مردان گوگل» شناخته می‌شدند. گوگل در ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ آگوست ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت ۲۰سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند.

شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این افزونه جدید گوگل با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها