الکامپ فردا افتتاح می شود

0
188
الکامپ فردا افتتاح می شود

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ فردا 27 تیرماه 98 افتتاح می شود و تا 30 تیر ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، بیست و پنجمین دوره بزرگترین نمایشگاه فناورانه کشور از فردا 27 تیرماه 98 آغاز به کار می کند.

در الکامپ امسال تفاوت های چشم گیری نسبت به سال های قبل به چشم می خورد.

جزئیات برگزاری الکامپ بیست و پنجم

شعار امسال نمایشگاه الکامپ «آینده بهتر» است که در مساحتی در حدود 30 هزار متر مربع برگزار می شود و این میزان مساحت نسبت به سال گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است.

500 استارت آپ در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ شرکت می کنند که نسبت به حضور استارت آپ ها در نمایشگاه سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

«الکامپ ‌ترندز» از جمله بخش های جدید این نمایشگاه است که در یک سالن میزبان شرکت هایی است که  در10 فناوری جدید در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مانند اینترنت اشیا، بیگ دیتاها، فضایی، هوش مصنوعی و فناوری هایی که در لبه تکنولوژی قرار دارند، فعال هستند.

همچنین بخش «الکام جابز» یا مشاغل الکامپی یکی دیگر از بخش های جدید در نمایشگاه امسال است که در این بخش شرکت هایی که نیازمند نیروی انسانی در این حوزه هستند با متخصصان و افراد جویای کار در این حوزه ارتباط می گیرند.

بخش «توان تک» نیز دیگر بخش جدید الکامپ بیست و پنجم است که در این بخش شرکت هایی که توسط توان یابان راه اندازی و مدیریت می شود و همچنین شرکت ها و استارتاپ هایی که به وسیله فناوری اطلاعات خدمتی به توان یابان ارائه می کنند در این بخش حضور دارند.

«الکامپ تاکز» نیز مکانی برای سخنرانی افراد نوآور و باتجربه در این حوزه است تا مردم بتوانند از این تجربیات استفاده کنند.

این در حالی است که در الکامپ بیست و پنجم سالنی با عنوان دولت هوشمند از طرف سازمان فناوری اطلاعات مانند سال های گذشته در نمایشگاه در نظر گرفته شده که دستگاه های دولتی آخرین دستاوردهای خود در این  حوزه را ارائه می کنند.

نحوه حضور استارت آپ ها در الکامپ 98

استارت آپ ها در الکامپ امسال به سه صورت حضور دارند. یک دسته استارت آپ هایی هستند که بالغ شده اند و دسته ای دیگر که فقط با یک پنل در نمایشگاه حضور دارند و گروه دیگری از آنها نیز با حضور در بخش آوردگاه سرمایه الکامپ برای ارتباط با سرمایه گذاران و شتاب دهنده ها به دنبال توسعه کسب و کارهای خود هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها