امتیاز مسواک زدنتان چند است؟

0
335
امتیاز مسواک زدنتان چند است؟|کالاسودا

امتیاز مسواک زدنتان چند است؟|کالاسودا

کالاسودا_Philips Sonicare نام یک مسواک هوشمند است که نه تنها به حفاظت از دهان و دندان افراد می پردازد،بلکه به کیفیت مسواک زدن نیز امتیاز می دهد.

سلامت و بهداشت دهان و دندان،جزو موضوعاتی است که شاید از دید بسیاری از ما مهم باشد. اما چند درصد از افراد جامعه علیرغم اطلاع از اهمیت حفظ سلامت دندان های خود، هرشب مسواک می زنند یا لااقل با کیفیت مناسبی مسواک می زنند؟

متاسفانه پاسخ این سوال تا حد زیادی نا امید کننده است. بسیاری از افراد جامعه اگرچه هر شب مسواک می زنند، اما بدون در نظر گرفتن نکات لازم این کار را انجام می دهند و در نتیجه ناچارند مدام به مطب پزشکان متخصص دهان و دندان مراجعه کنند.

امتیاز-مسواک-زدنتان-چند-است؟|کالاسودا

مسواک جدید فیلیپس یک راه حل مفید و هوشمندانه برای حل مشکلات دهان و دندان است. این محصول دامنه سنی مشخصی ندارد و می تواند توسط کاربرانی با هر سن و سال مصرف شود. این مسواک دو کاربرد مثبت و متفاوت دارد. نخست کاربرد رایج همه مسواک ها،  یعنی بهداشت و حفاظت از سلامت دهان و دندان . اما پاکیزگی هوشمند و تا ۱۰ برابر بالاتر از سایر مسواک های موجود در بازار .

کاربرد دوم این محصول،پاک کردن جرم ها و لکه های دندانی است که از چشم کاربر دور می مانند.اما چگونه ؟ برای مسواک زدن ۳۶۰ درجه ای دندان ها می توان اپلیکیشن این مسواک را در تلفن همراه نصب کرد و سپس از طریق اتصال هوشمند به مسواک به مانیتورینگ لثه ها و دندان ها پرداخت.

درواقع سری هوشمند این مسواک از طریق پرزهای خود اطلاعات دقیقی از وضعیت دندان را به برنامه نصب شده روی گوشی ارسال و یک پرونده دندانپزشکی منظم برای کاربران خلق می کند. پرونده ای که به شکل تصویری نیز قابل ذخیره سازی است.

اپلیکیشن این مسواک در ۲ سیستم عامل اندروید و ios  قابل نصب است و بر اساس ویژگی ها و کارکردهای مثبتش انتظار می رود با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها