امنیت نرم افزار واتس آپ با آپدیت جدید این نرم افزار ارتقاء داده شد

0
209

امنیت نرم افزار واتس آپ بدون شک یکی از مهم ترین مواردی است که باعث شده این نرم افزار شبکه اجتماعی طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان داشته باشد. این نرم افزار قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد از این رو به خوبی می داند که اگر امنیت نرم افزار واتس آپ مورد تایید کاربران قرار نگیرد، به زودی این شبکه اجتماعی کنار گذاشته می شود. به تازگی این نرم افزار شکه اجتماعی به روز رسانی انجام داده که باعث بهبود این موضوع شده است. در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

واتس آپ در بخش ساخت گروه های کاربران با مشکلاتی همراه بود که زمانی کاربران در یک گروه اضافه می شدند اگر دسترسی ادمین داشتند می توانستند افرادی را بدون اجراه گرفتن، او را به گروه خود اضافه کنند. این موضوع مشکلات زیادی را برای کاربران واتس آپ ایجاد کرده بود که بر اساس اعلام فیسبوک این موضوع برطرف شده است.

حال کاربران می توانند به برخی افراد اجازه دعوت آن ها به گروه را بدهند. واتس آپ برای این موضوع سه گزینه را در نظر گرفته است و کاربران می توانند مطابق انتظار گزینه های هیچکس، افراد فهرست تماس و همه را انتخاب کنند و بر اساس این موضوع به حفظ حریم شخصی خود بپردازند.

حال اگر کاربران قصد وارد شدن به گروهی را نداشته باشد. دیگران تنها می توانند به صفحه شخصی او مراجعه کنند و لینک دعوت را برای کاربران ارسال کند. این موضوع باعث می شود که باز هم خود کاربران برای ورود به یک گروه تصمیم بگیرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها