از شر اضافه شدن در گروه های ناخواسته واتس آپ خلاص شوید

0
245

واتس آپ اکنون به شما اجازه می دهد که کنترل کنید چه افرادی شما را در گروه ها اضافه می کنند. این یک ویژگی دیگر برای جلوگیری از انتشار خبرهای جعلی در واتس آپ است که این روزها در بسیاری از کشورهای دنیا خصوصا کشورهای آسیایی مانند هند یا دیگر نقاط مانند برزیل شیوع پیدا کرده است.

واتس آپ اکنون با ویژگی جدیدی که در اختیار کاربران قرار خواهد داد به آنها اجازه می دهد، افرادی که آنها را در گروه های ناخواسته ادد کرده را کنترل و محدود کنند. این ویژگی می تواند شما را از شر ادد شدن در گروه هایی که دوست ندارید راحت کند و افرادی که شما را در گروه های واتس آپ ادد می کنند کنترل کنید.

خصوصا افرادی که در لیست دوستان و مخاطبین شما وجود دارند به هیچ وجه دسترسی اضافه کردن شما به گروه ها را ندارند. به طور خلاصه اینکه می توانید هر کسی که دوست ندارید شما را به گروه های واتس آپی اضافه کند را محدود کنید.

این ویژگی بخشی از میزبانی تغییرات در واتس آپ است که طی آن تلاش می کند از گسترش اطلاعات فیک و اخبار جعلی در این پلتفرم جلوگیری کند.

طبق گزارش های اخیر پیش از برگزاری انتخابات برزیل، گروه ها و کمپین های سیاسی مختلف از این نرم افزار استفاده کردند و افراد زیادی را بدون رضایت شان به گروه های مختلف جوین کردند. گزارش های مشابهی نیز در هند اتفاق افتاد تا واتس آپ را به این فکر وا دارد که چنین ویژگی ای را ارائه دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها