امنیت وای فای را با این گجت تضمین کنید

0
1157

کالاسودا – اگر میخواهید که پسورد وای فای خود را از چنگ هکرها دور نگهدارید و ارتباطی امن فراهم کنید میتوانید از گجتی به نام WifiWall استفاده کنید.

به دلیل پایین بودن امنیت روترها و مودهای خانگی، امروزه بسیاری از این دستگاه ها با خطر هک مواجه میشوند و کاربران نگران امنیت مودم خود و استفاده دیگران از آن هستند.

این دستگاه برای حفاظت از اتصالات مودم، لپ تاپ، تلفن و دیگر گجتهای الکترونیکی شما ساخته شده و ارتباطات آن را امن نگه میدارد. در حقیقت آن حتی نیاز به نرم افزار اضافی برای نصب شدن ندارد و به صورت اتوماتیک شبکه ها شناسایی میکند. گجت wifiwall میتواند ترافیک داده ای شما از شبکه های مختلف را کنترل کرده و ان را به شما نشان دهد.

این موضوع به کاربر امکان می دهد تا در صورت تشخیص هر گونه فعالیت مشکوک یا مخرب، دستگاه خود را به سرعت بازنشانی کند. باطری این گجت توانایی کار تا ۱۲ ساعت را دارد و این گجت در رنگهای مشکی مات و سفید مات عرضه میشود.

برای استفاده از این محصول تنها کافیست با استفاده از بلوتوث WifiWall  خود را با دستگاه کامپیوترتان همگام سازی کنید. افزون بر این، محصول مذکور را می توان از طریق باتری استفاده کرد که با هر بار شارژ تا ۲۴ سات پاسخگوی کاربر خواهد بود. قیمت این دستگاه ۸۰ دلار است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید