مرورگر Brave ، امن ترین مرورگر جهان است؟

0
486
مرورگر Brave ، امن ترین مرورگر جهان است؟

اگر نگران امنیت خود در فضای آنلاین هستید، شاید بتوان مرورگر Brave را یکی از امن ترین مرورگرهای دنیا نامید.

این مرورگر قادر است که وبسایت هایی که ردپای شما را دنبال می کنند، بلاک کند. اگر نمی خواهید اطلاعات خصوصی خود را هنگامی که در مرورگر نگاه میکنید، کسی ببیند و درصدد از بین بردن آن هستید، می توانید از این مرورگر استفاده کنید.

امنیت بیشتر به مرورگر

مرورگرهای بزرگ دنیا مانند کروم و فایرفاکس به شما کمک می کنند که اطلاعات خود را از جلوی چشمان کنجکاو بقیه بردارید، اما تامین امنیت کلی مرورگر را به عهده خودتان می سپارند تا با تنظیم چند افزونه امنیتی یا تنظیمات حریم خصوصی در قسمت setting محیط را برای خود امن تر کنید.

ردپای خود را در اینترنت پاک کنید

اما یک استارت آپ مرورگری ساخته است که به شما امکان می دهد که بدون اینکه چیزی را در تنظیمات دستکاری کنید، ردپای شما را از روی سایت هایی که شما را رصد می کنند، بلاک کنید. این مرورگر به شما در حفظ و نگهداری اطلاعاتتان کمک می کند.

ردپای خود را در اینترنت پاک کنید

مزیت های مرورگر Brave

همچنین مرورگر Brave می تواند کوکی سایت های سوم شخص و ردیاب هایی که فعالیت های شما را نظاره گر هستند پاک کند. این مرورگر به شما کنترل آنچه که در فضای وب انجام می دهید را می دهد ( از جمله تبلیغات و کوکی های فیس بوک و گزینه های لاگین گوگل و…).

همچنین این مرورگر زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد، عملکرد ویندوز را بهبود می بخشد و سیستم شما را از تبلیغات آلوده به نرم افزارهای مخرب و با مسدود کردن اسکریپت، مسدود کردن کوکی های شخص ثالث در امان نگه میدارد . Brave Browser با افزایش سرعت 2 برابر تا 4 برابر در مشاهده سایت ها باعث کاهش اینترنت شما می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها