انجام نیمی از جراحی‌ها تا سال 2025 به کمک ربات‌ها

0
431

50 درصد از کل جراحی‌ها تا سال 2025 به کمک ربات‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow ، شرکت (Larsen and Toubro (L&T که یک شرکت بزرگ فناوری، مهندسی و ساخت و ساز جهانی است؛ انتظار دارد که تقریباً 50 درصد از کل جراحی‌ها تا سال 2025 به کمک ربات‌ها انجام شود، زیرا هوش مصنوعی (AI) ربات‌ها را به اندازه کافی دقیق می‌کند تا بتواند جراحی های پیچیده را ساده‌تر کنند.

گردهمایی  Technology Services Limited کمپانی (Larsen and Toubro (L&T که به اختصار  LTTS نام دارد؛  در راستای پیشرفت در جراحی به وسیله ربات‌ها قدم برداشته است. این سمپوزیوم به بحث در مورد امکانات و پیشرفت ها در زمینه‌ی رباتیک پزشکی اختصاص یافته است.

کارشناسان این رشته از جمله استاد Kesh Kesavadas  از دانشگاه ایلینویز و مخترع شبیه‌ساز جراحی رباتیک RoSS، اولین سیستم آموزش مستقل در جهان برای جراحی Vinci ، و دکتر Ramalingam، از انستیتوی علوم و تحقیقات پزشکی PSG انتظار دارند که میزان جراحی های با کمک ربات‌ها از 10 درصد امروز به 50 درصد  تا سال 2025 برسند.

استاد Kesh Kesavadas  گفت: “آموزش جراحان برای مهارت در استفاده از ربات‌ها در حین جراحی یک چالش اساسی در هند است. سیستم های آموزشی کم هزینه نوآور مانند کیت Endo-Training و شبیه سازهای آموزشی جدید مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مانند RoSS وعده داده اند تا  نیازهای سریع در حال رشد بخش رباتیک بالینی را برطرف کنند.”

Abhishek Sinha ، مدیر ارشد عامل (COO) و عضو هیئت مدیره در فناوری L&T، در بیانیه ای گفت: ” فناوری در حال تغییر و تبدیل به فرایند توسعه در بازارها است و با ارائه‌ی سطح جدیدی از کارآیی و خلاقیت در تولید محصولات بهداشتی؛ این پیشرفت‌ها را ارتقا می‌بخشد”.

LTTS مفتخر است که بخشی از این تغییر در فناوری است که چشم انداز پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی را دچار تحول کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها