اندروید 11یا همان Android R در راه است

0
739

برای ارائه اندروید 11 یا همان اندروید آر (Android R) آماده هستید؟ به زودی گوشی پیسکل 4، نسخه پیش‌نمایش اندروید آر را در خود جای می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از فون آرنا، گوگل در مارس گذشته نسخه پیش‌نمایش اندروید کیو (Android Q) را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد و شش نسخه بتا را قبل از اندروید 10 در 3 سپتامبر عرضه نمود. بنابراین ممکن است تنها شش تا هشت هفته تا عرضه اندروید آر (Android R) فاصله داشته باشیم.

در سال گذشته کاربران پیکسل در ابتدا در نسخه بتا از آن بهر مند شدند و در نهایت، تعدادی دیگر از گوشی‌های اندرویدی واجد شرایط شده و از این نسخه اندروید استفاده کردند؛ طبق انتظارات در سال 2020 نیز همین اتفاق برای اندروید آر (Android R) رخ خواهد داد.

اگر آدم ریسک پذیری هستید و یا گوشی دیگری برای استفاده دارید می توانید از این نسخه آزمایشی استفاده کنید. این نسخه‌های ابتدایی بسیار ناپایدار هستند. در سال گذشته چهارمین پیش نمایش نسخه اندروید کیو به توسعه دهندگان اجازه داد نا برنامه‌های خود را با این سیستم عامل وارد دستگاه ها کنند.

ما انتظار داریم که حالت Airplane در اندروید آر یا همان اندروید 11 کمی باهوش‌تر شود و هنگام روشن شدن، به طور خودکار بلوتوث را غیرفعال نکند. اگر در حالت Airplane هستید و از هدفون‌های بلوتوث بی سیم استفاده می‌کنید، هنگام فعال کردن حالت هواپیما در Android 11 متوجه خواهید شد که بلوتوث همچنان روشن است.

اندروید 11 همچنین می‌تواند فیلم هایی با حجم بالا را ثبت و ذخیره نماید. در واقع کاربران اندرویدی می‌توانند ویدوئوهایی با بیش از 4 گیگابایت را ضبط کنند. در یک آزمایش، یک ویدئوی 32 گیگابایتی در یک گوشی با اندروید 11 ضبط شد؛ بدون اینکه به چندین پرونده کوچک‌تر تقسیم شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها