اینستاگرام دکمه IGTV را حذف می‌کند

0
972

سخنگوی فیس بوک به TechCrunch اعلام کرده است که اینستاگرام دکمه‌ی آی‌جی‌ تی‌وی IGTV را از بالای رابط اصلی اپلیکیشن خود حذف می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، فیس بوک اعلام کرده، “تعداد بسیار کمی” از کاربران از این دکمه استفاده می‌کنند – در عوض، بیشتر آنها فیلم‌های IGTV را از طریق فید اصلی خود، کانال اکسپلورر، پروفایل‌های کاربر یا برنامه اختصاصی IGTV تماشا کرده و استفاده می کنند.

در گذشته امتیازات زیادی در IGTV وجود داشت و این قابلیت‌ها در هر به روز رسانی بیشتر می‌شد. در نهایت اینستاگرام به جای تمرکز تنها روی کلیپ‌های عمودی، به ویدئوهای افقی نیز اجازه داد در این قسمت اجرا شوند و به تازگی گزینه ارسال فیلم‌های IGTV را مستقیماً از برنامه استاندارد فعال کرده است. با این حال، این تغییر ممکن است یکی از مهمترین تغییرات IGTV باشد که در این راستا دسترسی آسان به آن از بین خواهد رفت.

سخنگوی فیسبوک اعلام نکرده است که چرا استفاده از این دکمه کم است. البته این ممکن است یک مسئله ساده در مورد استفاده مردم از اینستاگرام باشد. در درجه‌ی مردم از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی، برای اشتراک گذاری تفاقات و خاطرات روزمره‌شان استفاده می کنند؛ آن‌ها لزوماً قصد دیدن یک فیلم 5 دقیقه‌ای فیلمبرداری شده حرفه‌ای را ندارند؛ که احتمالاً آن را به آسانی در یوتیوب پیدا خواهند کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها