اولتیماتوم جدی وزیر به ADSL ها

0
160
اولتیماتوم جدی وزیر به ADSL ها

پس از پایان مهلت دو هفته ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت در خصوص ساماندهی وضعیت پشتیبانی از کاربران، حالا او از احتمال انقراض ADSL در ایران سخن گفته است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، 2 هفته گذشته وزیر ارتباطات صدای تماس تلفنی خود با مرکز پشتیبانی 2020 را منتشر کرد و مهلتی دو هفته ای برای ساماندهی به سامانه های پشتیبانی شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی داد. 2 روز گذشته او از پایان این مهلت خبر داد و هرگونه توجیه این شرکت ها را غیرقابل قبول خواند.

از آنجایی که در این دو هفته این شرکت ها اقدام خاصی انجام نداده اند این مساله عصبانیت بیشتر وزیر جوان را به دنبال داشته تا جایی که او از احتمال انقراض ADSL در کشور سخن گفته است.

«محمدجواد آذری جهرمی» در همین زمینه امروز در پیام توئیتری اعلام کرد: «شرکتهای ارائه کننده خدمات اینترنت ADSL، در درخواستی مفصل، نوشته‌اند با افزایش بالای هزینه‌هایشان و کاهش تعداد مشترکینشان -که به سمت اینترنت موبایل رفته‌اند- با کاهش درآمد جدی نیز مواجهند. درخواست کرده‌اند تعرفه آنها ۵۰٪ افزایش یابد. سرویس ADSL رو به انقراض است. سرمایه گذاری کنید، تکنولوژی را به روز کنید، تولیدات داخلی استفاده کنید، کیفیت خوب ارائه کنید، برای مردم هم پرداخت هزینه سرویس خوب قابل توجیه است. منتظر برنامه‌هایشان هستیم. راستی مدیریت هزینه‌ها را فراموش کردم! پرداخت عدم مدیریت صحیح هزینه‌ها از جیب مردم، قابل قبول نیست.»

گفتنی است، او چندی پیش نیز در خصوص کم فروشی اینترنت بررسی هایی انجام داد و با لو رفتن کم فروشی 5 درصدی از طرف شرکت های اینترنت به آن ها تذکر داد. این داستان پر فراز و نشیب شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت موجب شده تا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جدیت بیشتری در قبال این شرکت ها به خرج دهد تا از میزان اعتراض های مردمی بکاهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها