سامسونگ دستگاه های جدیدی از اشیای هوشمند را رونمایی می کند

0
248
سامسونگ دستگاه های جدیدی از اشیای هوشمند را رونمایی می کند

اگر به دنبال این هستید که خانه خود را هوشمندتر کرده و از فناوری در اتاق تان استفاده کنید، انتخاب های فراوانی خواهید داشت. اما لازم نیست خیلی به دنبال برندهای مختلف باشید، چرا که سامسونگ مجموعه ای اشیای هوشمند را در اختیارتان خواهد گذاشت.

اشیای هوشمند سامسونگ

این شرکت اخیرا اعلام کرده است که تعدادی از ابزارها را تحت عنوان اشیای هوشمند را به زودی عرضه می کند که حقیقتا ارزش خرید دارد. این مجموعه شامل یک دوربین هوشمند، پریزهای هوشمند  متصل به Wifi و یک لامپ جدید هوشمند است.

پریزهای هوشمند سامسونگ

پریزهای هوشمند می توانند میزبان وسایل برقی شما باشند و تایم روشن و خاموش شدن آنها را تنظیم کنند. این دستگاه ها میزان مصرف انرژی مطلوبی دارند و بسیار خاموش و بی سر وصدا کار می کنند و برای ابزارهای پیچیده تر و گجت هایی چون لامپ های هوشمند می توانند بسیار مفید باشند.

پریزهای هوشمند سامسونگ

لامپ هوشمند سامسونگ

صحبت از لامپ های هوشمند شد، سامسونگ وعده داده است که خانه هایی که با این نوع روشنایی تجهیز شوند، می توانند با دستیارهای دیجیتال مانند بیکسبی، گوگل اسیستنت، الکسا و … کار کنند. بنابراین این محصول را نیز می توانید با صدای خود و فرمان های صوتی کنترل کنید.

دوربین هوشمند سامسونگ

برای دوربین های هوشمند سامسونگ نیز این شرکت ادعا می کند دوربین های هوشمند قادرند بین افراد و حیوانات خانگی تفاوت ها را به صورت محسوس بشناسندو به همین دلیل کاربران را قادر به سفارشی کردن اعلان های مورد نظر خود می کند. پشتیبانی صوتی دو طرفه نیز در این محصول وجود خواهد داشت و همچنین نمایشگر  زاویه 145 درجه ای را ارائه می دهد.

اگر به استفاده از اشیای هوشمند سامسونگ علاقه مند شده اید، باید بدانید که پایه قیمتی دوربین هوشمند 90 دلار، پریزهای هوشمند 18 دلار و لامپ های هوشمند نیز 10 دلار قیمت خواهند داشت که در نوع مقرون به صرفه محسوب می شود.

دوربین هوشمند سامسونگ

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها