اولین نمایشگر 88 اینچی دنیا در تسخیر الجی

0
385
اولین نمایشگر 88 اینچی دنیا در تسخیر الجی|کالاسودا

با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه CES که هر ساله در ماه ژانویه برگزار میشود، محصولات مختلفی رونمایی میشود.

یکی از این محصولات نمایشگرهای مختلف هستند که دارای ویژگی هایی چون بزرگتر بودن، روشن و شفاف تر بودن و کیفیت رزولوشن بالا داشتن است. الجی در سال 2018 به طور رسمی بزرگترین نمایشگر دنیا را معرفی کرد که 88 اینچ اندازه و صفحه نمایشی با کیفیت 8K دارد.

در حالیکه کیفیت 4k در حال حاضر استاندارد تلویزیونها و نمایشگرهای دنیاست، و انتظار میرفت که انواع بالاتر آن سالهای آینده رونمایی شود، اما الجی مخاطبین را با یک سورپرایز بزرگ مواجه کرد. بر طبق گزارش الجی، اخرین نمایشگر ساخته شده این شرکت دارای رزولوشن 7680 در 4320 است و 16 برابر نسبت به نمایشگرهای Full HD و چهار برابر بیشتر از نمایشگرهای UHD کیفیت دارد.

الجی در ساخت این نمایشگر از فناوری OLED استفاده کرده، بدین ترتیب آنها توانسته اند میزان باریکی صفحه نمایش را در ابعاد قبلی نگهدارند اما نمایشگری با کیفیت تر بسازند، چرا که OLED ها همانند LCD ها نیاز به نور پس زمینه ندارند و انرژی کمتری مصرف میکنند که میتواند در کاهش هزینه برق موثر باشد.

این محصولات در نمایشگاه سی ای اس که چند روز دیگر اغاز به کار میکند رونمایی میشود، اما فعلا از زمان عرضه به بازار و قیمتگذاری ان خبری در دسترس نیست.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها