اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ به زودی رونمایی میشود

0
432
اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ به زودی رونمایی میشود|کالاسودا

اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ به زودی رونمایی میشود|کالاسوداکالاسودا – زمان زیادی تا رونمایی گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ باقی نمانده و انتظار میرود که این محصول طی چند هفته آینده رونمایی شود.

برای افرادی که خبرها و شایعات این محصول را دنبال میکردند، زمان انتظارها به پایان رسیده و کم کم به زمان رونمایی و عرضه این گوشی قابل انعطاف نزدیک میشویم. نام این گوشی بنابر سخنان مدیر این برند، گلکسی ایکس است و کمی بعد از انتشار خبر ساخت این گوشی، صفحه اختصاصی در سایت اصلی سامسونگ به ان اختصاص دادند.

کوهدونگ جین، رئیس بخش موبایل سامسونگ، پیشتر به رسانه ها اعلام کرده بود که شرکت این گوشی را در سال 2018 معرفی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که محصول نهایی چه طراحی و چه ویژگی هایی دارد، اما تصاویری از طراحی اولیه آن در سایتهای مختلف پخش شده بود. این تصاویر نشان میدهد که در مرکز این گوشی یک لولا وجود دارد که به گوشی اجازه میدهد همانند یک گوشی تاشو از وسط قابلیت انعطاف داشته باشد.

با این حال نمیتوان به این تصاویر اعتماد کرد و تا زمانی که خود سامسونگ عکس این گوشی را منتشر کند، همچنان بازار شایعات در مورد محصول نهایی داغ است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها