زمان عرضه اولین گوشی 5G ال جی مشخص شد

0
653
گوشی 5G ال جی

شاید بسیاری از نگاه ها اکنون روی شرکت ال جی و توجه به این مسئله باشد که سرانجام گوشی 5G این برند چه زمانی عرضه خواهد شد و این شرکت چگونه موقعیت خود را در بازار گوشی های هوشمند رقابتی بهبود می بخشد. گزارش ها نشان می دهد که این شرکت احتمال در زمینه گوشی های منعطف چیزی برای عرضه در سال 2019 نداشته باشد، اما گزارش های جدید نشان می دهد که ال جی از گوشی 5G خود در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد کرد.

تکنولوژی 5G به احتمال زیاد برای گوشی های ال جی در کنفرانس جهانی موبایل در فوریه سال 2019 در بارسلونا رونمایی خواهد شد. انتظار می رود که سامسونگ هم در این کنفرانس گوشی Galaxy S10 را به بازار عرضه کند که اولین گوشی هوشمند این برند با قابلیت 5G است. این گزارش تائید می کند که گوشی 5G سامسونگ نیز در رویداد  MWC اعلام شود.

گوشی 5G ال جی

اولین گوشی 5G ال جی

انتظار می رود که ال جی هم مشابه این حرکت را انجام دهد و بیانیه مشابهی مبنی بر رونمایی دستگاه جدیدش که یک دستگاه پرچمدار مانند Galaxy S10 است را منتشر خواهد کرد. در واقع انتظار می رود که این نسخه، نسخه ارتقا یافته LG G6 ThinQ در MWC 2019 باشد که از شبکه های 5G پشتیبانی می کند. این بدان معنا نیست که این دستگاه لزوما G8 ThinQ نامیده می شود. لازم به ذکر است که ال جی سال گذشته این مدل را اندکی نسبت به مدل V30 که سال قبل رونمایی شده بود تغییر داد و آن را LG V30S ThinQ نامید.

سازگاری با شرکت های حامل

همچنین گمانه زنی ها و شایعات دیگری نیز وجود دارد که طی آن بیان شده که جدیدترین گوشی 5G ال جی در ماه مارس عرضه می شود. انتظار می رود که حامل های موجود در کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا از شبکه های 5G تجاری برای گوشی های هوشمند خود استفاده کنند. این گوشی های هوشمند فقط در بازارهایی که دارای شبکه 5G هستند به کاربران فروخته می شود.شرکت هایی مانندVerizon, AT&T, Intel, Qualcomm آزمایش هایی را برای نسل پنجم اینترنت با موفقیت انجام داده اند، اما این آزمایش ها فعلا در فاز اولیه است و برای رسیدن به شکل استاندارد بین المللی احتمالا بررسی های بیشتری روی آن انجام خواهد گرفت. یکی از ویژگی هایی که برای اینترنت نسل پنجم یا G5 پیش بین شده، استفاده از موج انتقال mmWave یا میلیمتر موج است که می تواند کلید سرعت بالای اینترنت نسل پنج باشد که وعده اش داده شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها