اپلیکیشنی که از کاربران اینستاگرام جاسوسی می‌کرد از اپ استور حذف شد

0
551
اپلیکیشنی که از کاربران اینستاگرام جاسوسی می‌کرد از اپ استور حذف شد

اپل، اپلیکیشنی به نام Like Patrol را از اپ استور حذف کرده است،چراکه از کاربران اینستاگرام جاسوسی کرده و به طور غیرقانونی نوتیفیکیشن برای سایرین ارسال می‌کرده است.

 

به گزارش کالاسودا و به نقل از فون ارنا این اپلیکیشن کارش این بود که هر وقت شخصی کامنت می‌داد یا عکسی را لایک می‌کرد، نوتیفیکیشنی را ارسال می‌کرد.

این اپلیکیشن جاسوسی برای دارندگانش را علیه سایر کاربران اینستاگرام آسان کرده بود و حتی کاربرانی که رابطه با یگدیگر نداشتند نیز مورد سوء استفاده توسط این اپ قرار می‌گرفتند.

این برنامه افراد مهم برای ارتباط با یک کاربر را شناسایی کرده و بر اساس جنسیت اطلاعات را برای مشترک خود فاش می‌کرد تا بیشترین ارتباط را با هر شخص نشان دهد.

اپل این برنامه جاسوسی را که از ماه جولای در اپ استور آمده بود را حذف کرد و رسما اعلام کرد «لایک پاترول» قوانین را نقض کرده است.

سرجیو لوئیس کوئینترو، برنامه نویس لایک پاترول می‌گوید الگوریتمی را توسعه داده تا از دیتای مستعمل لایک‌ها و کامنت‌ها، اطلاعاتی را برای کاربر فراهم کرده تا در ازای دریافت آن هفته‌ای 2.99 دلار یا سالی 80 دلار بابت آن بپردازد و تا قبل از حذف اپلیکیشن، تنها 300 نفر آن را خریداری کرده بودند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها