با پنجره پاپ آپ جدید گوگل به‌راحتی کپی پیست کنید

0
185
با پنجره پاپ آپ جدید گوگل به‌راحتی کپی پیست کنید
با پنجره پاپ آپ جدید گوگل به‌راحتی کپی پیست کنید

گوگل پنجره پاپ آپ POP-UP جدیدی را آزمایش می‌کند. با استفاده از این تکنولوژی کلیپ بوردهایی که قبلاً استفاده شده و یا ذخیره نموده‌اید را به‌راحتی می‌توان انتخاب کرد.

 

به گزارش کالاسودا و به نقل از فون‌آرنا، گوگل در حال آزمایش بر روی مدل‌های پیکسل 4 است. در پنجره POP-UP، کاربران به‌راحتی می‌توانند با ذخیره کردن کلیپ بوردهای مورداستفاده‌ی خود، آن‌ها را درزمانی که می‌خواهند متنی را تایپ کنند یا بفرستند؛ انتخاب کرده و مورداستفاده مجدد قرار دهند.

درواقع پنجره پاپ آپ کلیپ بوردهای ذخیره‌شده را به کاربران پیشنهاد می‌کند. لازم به ذکر است که این پنجره پاپ آپ علاوه بر کیبوردهای Gboard با کیبوردهای سه‌قسمتی QWERTY نیز کار می‌کند. اما باید توجه شود که کاربرد آن‌ها در کیبوردهای نوع دوم به‌صورت مداوم و پیوسته نیست و ممکن است در بعضی موارد متوقف شود.

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، POP-Ups به‌صورت لوگوی مربعی با رنگ آبی در سمت چپ قابل‌مشاهده است. متن پیشنهادی و یا همان URL (آدرس اینترنتی) در قسمت وسط مشاهده می‌شود که در کنار آن در سمت چپ علامت ضربدر (به‌منظور حذف آدرس یا پیشنهاد مذکور) وجود دارد. اندروید اظهار دارد که این شیوه از نمایش، بیشتر شبیه به زمانی است که متنی از یک وب‌سایت کپی می‌شود و سپس در سایت دیگر پیست می‌گردد.

این تکنولوژی پیش‌ازاین در گوشی‌های اندروید و یا سایر پیکسل‌ها به کار گرفته نشده است و هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای آن وجود ندارد. این قابلیت یک مثال خوب برای علاقه گوگل به منظور بهبود عملکرد  سیستم عامل اندروید است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها